Akademia CEM

stworzony przez praktyków i naukowców program, dzięki któremu podniesiesz poziom obsługi klienta na najwyższy poziom

Akademia Customer Experience Management

Pierwsza Akademia Customer Experience Management w Polsce, która zapewnia kompleksowy dostęp do wiedzy związanej z zaprojektowaniem, pomiarem, monitoringiem, zarządzaniem i implementacją CEM. Pod opieką naukowców i praktyków dowiesz się dlaczego, jak i co zrobić, by efektywnie zarządzać doświadczeniem klientów. Będziesz umiał zbudować klientocentryczną organizację, która przyniesie korzyści klientom, pracownikom i firmie.

Akademia CEM jest realizowana w postaci spotkań zamkniętych, jej program jest dopasowywany indywidualnie do potrzeb organizacji i bierze pod uwagę poziom wiedzy uczestników i zaawansowania organizacji we wdrożeniu zarządzania doświadczeniami klientów. Program Akademii dostarcza wiedzę i użyteczne narzędzia praktykom CEM, przygotowuje i pomaga menadżerom w budowaniu pro klienckiej organizacji, a także wspiera i inspiruje pracowników w dostarczaniu pozytywnych doświadczeń klientom.

Dowiedz się więcej o Akademii Customer Experience Management