AKTUALNOŚCI

maj
31
Czytaj więcej
Tagi :

maj
31
Już w przyszłym tygodniu, 8 czerwca 2016 r., na X Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży będziemy rozmawiać o tym, czy mówienie do klienta językiem korzyści wystarczy, aby przekonać go do zakupu. Zapraszamy!
Czytaj więcej
Tagi :

sty
12
Zapraszamy na konferencję Trendy Sprzedaży 2016, która odbędzie się w dniach 27-28 stycznia 2016 w hotelu Polonia Palace w Warszawie
Czytaj więcej
Tagi :

lis
30
W dniach 1-2 XII 2015 r. na konferencji Digital Customer Care będziemy mówić jak wykorzystać doświadczenia użytkowników, by wzmocnić markę i efektywnie zarządzać doświadczeniami klientów.
Czytaj więcej
Tagi :

paź
13
Miło nam powiadomić Państwa, że Everbe przygotowała opracowanie dotyczące Customer Experience w obszarze b2b. Przedstawiamy w nim najważniejsze przeszkody w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów na rynku b2b. Na końcu opracowania znajdują się wypowiedzi naszych klientów, którzy wdrożyli zarządzanie doświadczeniami klientów w działalność swojej organizacji...
Czytaj więcej
Tagi :

paź
13
6 października br. w Warszawie Everbe i Customer Experience Up zaprosiło na pierwsze z cyklu spotkań, poświęconych skutecznemu zarządzaniu doświadczeniami klientów. Tematem wiodącym pierwszego spotkania była „Anatomia sukcesu Customer Experience Management”. Gościem specjalnym spotkania był profesor Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS. W programie spotkania poruszono następujące tematy....
Czytaj więcej
Tagi :

« Wstecz123456Dalej »