AKTUALNOŚCI

paź
11
Już za kilka dni rozpoczyna się Customer Congress. Tym razem będziemy dyskutować o tym, czy rzeczywiście szczęśliwi klienci zostają na dłużej i dlaczego tak się dzieje. W drugim dniu spotkania Marta Bryła-Gozdyra poprowadzi prelekcję zatytułowaną "ADWOKACI MARKI. Od proklienckiej kultury do przewagi konkurencyjnej". W trzecim dniu spotkania, zapraszamy na warsztat poświęcony projektowaniu doświadczeń klientów z wykorzystaniem metodologii design thinking.
Czytaj więcej
Tagi :

paź
27
24-25 października mieliśmy przyjemność gościć na konferencji poświęconej Employee Experience. W pierwszym dniu przedstawiliśmy podejście EVERBE do budowania proklienckiej marki oraz zaangażowania pracowników przez zastosowanie podejścia opartego o metodologię Employee Experience. Drugiego dnia przeprowadziliśmy warsztat wykorzystujący metodologię Design Thinking w projektowaniu Employee Journey Map.
Czytaj więcej
Tagi :

wrz
26
26 i 28 września EVERBE będzie partnerem Customer Congres poświęconego w tym roku doskonałości w obsłudze klienta. Zapraszamy na prelekcję, którą przedstawi Marta Bryła-Gozdyra poświęconą tematowi Customer Experience oraz zarządzaniu głosem klienta. W tym kontekście przedstawi słuchanie głosu klienta jako sposóbu na budowanie przewagi konkurencyjnej marki.
Czytaj więcej
Tagi :

maj
31
Czytaj więcej
Tagi :

maj
31
Już w przyszłym tygodniu, 8 czerwca 2016 r., na X Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży będziemy rozmawiać o tym, czy mówienie do klienta językiem korzyści wystarczy, aby przekonać go do zakupu. Zapraszamy!
Czytaj więcej
Tagi :

sty
12
Zapraszamy na konferencję Trendy Sprzedaży 2016, która odbędzie się w dniach 27-28 stycznia 2016 w hotelu Polonia Palace w Warszawie
Czytaj więcej
Tagi :

« Wstecz123456Dalej »