AKTUALNOŚCI

wrz
07
Zapraszamy do udziału w Forum Customer Experience Desig oraz wysłuchania wykładu na Jak zmaksymalizować wykorzystanie informacji pochodzących od klientów i pracowników w celu stworzenia spójnej strategii Customer Experience Management. Opowiemy o tym, ak przygotować spójna? strategie? zbierania rozproszonej informacji zwrotnej, w jaki sposób analizować, interpretować i zarządzać dużą ilością danych pochodzących z różnych kanałów w oparciu …
Czytaj więcej
Tagi :

cze
02
Konferencja: Rozwój nowych formatów na rynku retail Zapraszamy na konferencję, która odbędzie się w dniach 11-12 czerwca 2015r na ul. Prostej 51. Drugiego dnia poprowadzimy ćwiczenia praktyczne, kształtowanie doświadczeń klienta w formacie convinience...
Czytaj więcej
Tagi :

maj
21
Śniadanie z chmurami - Customer Experience a systemy CRM Czy Customer Experience to tylko chwilowa moda? Czy systemy CRM mogą wspierać CX? Czy jest raczej odwrotnie? Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie w czwartek 28.05.2015r o godzinie 9:30 do Hotelu Rialto, podczas którego Everbe, Oracle Polska oraz Outbox Group postarają się odpowiedzieć na to pytanie. Link do ...
Czytaj więcej
Tagi :

maj
05
Pierwsza Akademia Customer Experience Management w Polsce Na początku czerwca rozpocznie się pierwsza w Polsce Akademia CEM. Akademia została przygotowana we współpracy z profesorami Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie - Dariuszem Dolińskim i Andrzejem Falkowskim oraz praktykami CEM. Akademia zapewni uczestnikom kompleksowy dostęp do wiedzy związanej z zaprojektowaniem, pomiarem, monitoringiem, zarządzaniem i implementacją CEM. ...
Czytaj więcej
Tagi :

kwi
21
Zapraszamy na konferencję B2B Marketing Standard, która odbędzie się 22 i 23 kwietnia 2015r. Prowadzimy warsztat CEM w B2B: Sztuka budowania długotrwałych i efektywnych relacji w biznesie. Link do konferencji
Czytaj więcej
Tagi :

kwi
03
Pięknych Świąt Wielkanocnych, pełnych radości, spokoju, zdrowia i pozytywnych emocji życzy cały zespół Everbe!
Czytaj więcej
Tagi :