AKTUALNOŚCI

lis
28
III Forum Sprzedaż & Marketing B2B 3-4 grudnia w hotelu Mariott w Warszawie zapraszamy na III forum Sprzedaż & Marketing B2B - zarządzanie relacjami biznesowymi w dobie omni-chanel. Poprowadzimy stolik tematyczny "Nowa rola działów sprzedaży i obsługi klienta w kształtowaniu Customer Experience."
Czytaj więcej
Tagi :

lis
06
Czytaj więcej
Tagi :

paź
09
Wrażenia po Konferencji Customer Experience Design 2014 Omawiamy dzisiaj wnioski po ostatniej konferencji, wspólnie analizujemy mapę doświadczeń uczestników konferencji oraz dodajemy obserwacje etnograficzne. Wyniki już wkrótce. A poniżej kilka zdjęć: Prezentacja, którą przedstawiała Marta Bryła-Gozdyra, dyrektor zarządzająca Everbe Element mapy doświadczeń klientów konferencji Część zespołu badawczego Nasze materiały promocyjne, a w nich nowy produkt ...
Czytaj więcej
Tagi :

paź
01
Konferencja Customer Experience Design 2014 7 października czasie konferencji Customer Experience Design opowiemy o tym, dlaczego nawet najlepiej zaprojektowane doświadczenia klientów mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów? Zapraszamy!
Czytaj więcej
Tagi :

paź
01
Konrefencja B2B SALES DEVELOPMENT 17 października zapraszamy na konferencje B2B Sales Development. Opowiemy jak tworzyć Customer Experience B2B i zwiększać przychody organizacji.
Czytaj więcej
Tagi :

sie
14
III edycja Konferencji - Next Generation Consumer Care Zapraszamy na III edycję Konferencji - Next Generation Consumer Care, która odbędzie się w dniach 21-22 października 2014r, w hotelu Bristol. Poruszymy temat związany ze strategią wdrażania Customer Experience Management, która bierze pod uwagę różnych klientów. Opowiemy jak mapować ich dowiadczenia na Customer Jouurney, a także odpowiemy o tym ...
Czytaj więcej
Tagi :