AKTUALNOŚCI

sty
16
Konferencja Satysfakcja e-klientów już za miesiąc 18 lutego na konferencji Satysfakcja e-klientów opowiemy o Customer Experience Mangement w e-commerce oraz o tym, tworzyć całościowe doświadczenie klienta we wszystkich punktach styku z marką e-commerce. Satysfakcja e-klientów
Czytaj więcej
Tagi :

sty
08
Co nowego w Everbe w 2015 roku? Początek nowego roku skłania do refleksji nad tym co było i przynosi nowe wyzwania do realizacji. Na naszym blogu znajduje się opracowanie na temat rynku Customer Experience w Polsce w perspektywy doświadczeń 2014 oraz wyzwań na 2015 rok. Poniżej najważniejsze punkty: Obserwacje z rynku CEM w 2014 roku: ...
Czytaj więcej
Tagi :

gru
24
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, miłych niespodzianek pod choinką oraz wielu pozytywnych doświadczeń w 2015 roku życzy Zespół Everbe
Czytaj więcej
Tagi :

lis
28
III Forum Sprzedaż & Marketing B2B 3-4 grudnia w hotelu Mariott w Warszawie zapraszamy na III forum Sprzedaż & Marketing B2B - zarządzanie relacjami biznesowymi w dobie omni-chanel. Poprowadzimy stolik tematyczny "Nowa rola działów sprzedaży i obsługi klienta w kształtowaniu Customer Experience."
Czytaj więcej
Tagi :

lis
06
Czytaj więcej
Tagi :

paź
09
Wrażenia po Konferencji Customer Experience Design 2014 Omawiamy dzisiaj wnioski po ostatniej konferencji, wspólnie analizujemy mapę doświadczeń uczestników konferencji oraz dodajemy obserwacje etnograficzne. Wyniki już wkrótce. A poniżej kilka zdjęć: Prezentacja, którą przedstawiała Marta Bryła-Gozdyra, dyrektor zarządzająca Everbe Element mapy doświadczeń klientów konferencji Część zespołu badawczego Nasze materiały promocyjne, a w nich nowy produkt ...
Czytaj więcej
Tagi :