AKTUALNOŚCI

paź
01
Konferencja Customer Experience Design 2014 7 października czasie konferencji Customer Experience Design opowiemy o tym, dlaczego nawet najlepiej zaprojektowane doświadczenia klientów mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów? Zapraszamy!
Czytaj więcej
Tagi :

paź
01
Konrefencja B2B SALES DEVELOPMENT 17 października zapraszamy na konferencje B2B Sales Development. Opowiemy jak tworzyć Customer Experience B2B i zwiększać przychody organizacji.
Czytaj więcej
Tagi :

sie
14
III edycja Konferencji - Next Generation Consumer Care Zapraszamy na III edycję Konferencji - Next Generation Consumer Care, która odbędzie się w dniach 21-22 października 2014r, w hotelu Bristol. Poruszymy temat związany ze strategią wdrażania Customer Experience Management, która bierze pod uwagę różnych klientów. Opowiemy jak mapować ich dowiadczenia na Customer Jouurney, a także odpowiemy o tym ...
Czytaj więcej
Tagi :

cze
13
Śniadanie Analityków – wnioski po spotkaniu Za nami Śniadanie Analityków zorganizowane przez Google. Jednym z celów, jakie postawił sobie Google przed tym spotkaniem była debata o potrzebie znalezienia wspólnego języka i porozumienia. Zrozumienie analityków przez ich Klientów i na odwrót jest czymś kluczowym w dzisiejszym świecie topiącym się w danych. Mniej już było, teraz będzie ...
Czytaj więcej
Tagi :

cze
10
Śniadanie analityków Podczas śniadania analityków organizowanego przez Google opowiemy o tym, jak zapewnić pozytywne doświadczenia na całej drodze klienta w czasie lotu w kosmos. Link do wydarzenia Serdecznie zapraszamy, Zespół Everbe
Czytaj więcej
Tagi :

maj
16
CUSTOMER EXPERIENCE JAKO PRZEWAGA KONKURENCYJNA – II EDYCJA Doświadczenia praktyków Zapraszamy na spotkanie, w czasie którego praktycy z Play, Citibank, Orange, Starbucks, Pracuj.pl oraz Everbe opowiedzą o tym czym jest i w jaki sposób wdrażają CEM w swoich organizacjach, jak go mierzą i jak motywują zespoły do dostarczania pozytywnych doświadczeń klientom. W czasie warsztatów uczestnicy ...
Czytaj więcej
Tagi :