AKTUALNOŚCI

gru
05
Zapraszamy na konferencję, a czasie której opowiemy jak uszczęśliwić klienta i zwiększyć zyski. W ramach współpracy z Fundacją Wspierania Przedsiębiorczości Twoja Inicjatywa! 12 grudnia w Warszawie będzie miało miejsce spotkanie przedsiębiorców, w czasie którego poruszymy temat jak przy pomocy customer experience management uszczęśliwić klientów i zwiększyć zyski firmy. Zapisy na konferencję pod adresem managerbiznesu@twoja-inicjatywa.pl lub ...
Czytaj więcej
Tagi :

cze
28
Billennium Paperless W drugiej połowie czerwca w Teatrze Polonia firma Billennium zorganizowała Seminarium dla przedstawicieli instytucji finansowych. Autorska platforma Billennium Paperless powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie firm sektora finansowego na usługę pomagającą efektywnie zarządzać obiegiem dokumentacji. Jest to pakiet wsparcia dla działów back office w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych, którego zadaniem jest ułatwienie ...
Czytaj więcej
Tagi :

maj
23
Konferencja Argonauci Biznesu Zapraszamy na konferencję Argonauci Biznesu, która odbędzie się 4 czerwca w Warszawie. Konferencja poświęcona jest tematyce wykorzystania antropologii w rozwoju sprzedaży, marketingu i zarządzaniu. Opowiemy między innymi o tym jak stworzyć kulturę organizacji opartą o customer experience. Cele konferencji • Wprowadzenie uczestników w temat badań z zakresu antropologii jako doskonałego źródła informacji ...
Czytaj więcej
Tagi :

lis
30
Forum Customer Experience Management. Puls Biznesu. To już drugie Forum Customer Experience Management w Polsce organizowane przez Puls Biznesu. 28 listopada w ramach Akademii CEM przeprowadziliśmy warsztaty na temat „CEM krok po kroku. Naucz się jego implementacji”. Uczestnicy mieli między innymi okazję usłyszeć i przygotować się do tego jak właściwie przygotować organizację do wdrożenia strategii ...
Czytaj więcej
Tagi :

paź
18
Światowe trendy konsumenckie. Customer Experience. W październiku mieliśmy przyjemność gościć na konferencji organizowanej przez Cityboard Media poświęconej aktualnym trendom konsumenckim. Tematem przewodnim konferencji były pozytywne emocje i customer experience management. Marta Bryła-Gozdyra wygłosiła wykład na temat customer experience, który wprowadził licznie zgromadzoną widownię w temat budowania pozytywnych doświadczeń...
Czytaj więcej
Tagi :