Bliskie Spotkanie z Customer Experience Management

13 październik 2015

spotkanie z CEM 6_paz.jpg

6 października br. w Warszawie Everbe i Customer Experience Up zaprosiło na pierwsze z cyklu spotkań, poświęconych skutecznemu zarządzaniu doświadczeniami klientów.

Tematem wiodącym pierwszego spotkania była „Anatomia sukcesu Customer Experience Management”. Gościem specjalnym spotkania był profesor Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS.

W programie spotkania poruszono następujące tematy:

  • Klienci, pracownicy, przywództwo, marka – główne filary Customer Experience Management, Marta Bryła-Gozdyra, Everbe&Customer Experience Up
  • Big Data – jak odpowiedni monitoring, analiza i wykorzystanie danych pozwala budować Customer & Employee Experience, Bartosz Łopiński, Customer Experience Up, Marta Bryła-Gozdyra Everbe&Customer Experience Up
  • Komunikacja - jako skuteczny przepis na budowę mostów między pracownikami i klientami a marką, Monika Dąbrowska, Agencja 21
  • Empatia – od rozumienia emocji do zaangażowania i lojalności, prof. Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS

Więcej informacji: 

http://akademiacustomerexperience.pl/index.php/spotkania-z-cem/anatomia-sukcesu/



Tagi:
Kategoria:

Zarejestruj się tutaj.

Na dole strony wypełnij formularz rejestracyjny.