Przeszkody w budowaniu Customer Experience na rynku b2b

13 październik 2015

Raport B2B_shutterstock_1908przyciete 5_4.jpg


Miło nam powiadomić Państwa, że Everbe przygotowała opracowanie dotyczące Customer Experience w obszarze b2b. 

Przedstawiamy w nim najważniejsze przeszkody w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów na rynku b2b. Są na tyle uniwersalne, że nie odnoszą się   do żadnej konkretnej branży, nie zależą również od wielkości przedsiębiorstwa. W końcu opracowania znajdują się wypowiedzi naszych klientów, którzy wdrożyli zarządzanie doświadczeniami klientów w działalność swojej organizacji.

Są to firmy różnej wielkości i na różnym etapie wdrożenia Customer Experience Management, między innymi Generali, Billennium oraz Jet Line.

Jeśli chcą się Państwo zapoznać z opracowaniem „Customer Experience na rynku b2b” zapraszamy na  http://akademiacustomerexperience.pl/index.php/wiedza/customer-experience-na-rynku-b2b/

Jednocześnie informujemy Państwa, że podjęliśmy decyzję o uruchomieniu strony www.akademiacustomerexperience.pl, na której będziemy zamieszczać raporty i publikacje na temat szeroko pojętego Customer Experience Management.

Na stronie www.akademiacustomerexperience.pl będzie znajdował się blog firmowy Everbe oraz informacje o Akademii Customer Experience Management.



Tagi:
Kategoria:

Zarejestruj się tutaj.

Na dole strony wypełnij formularz rejestracyjny.