X Ogólnopolska Konferencja Szefów Sprzedaży

31 maj 2016

Już w przyszłym tygodniu na X ogólnopolskiej konferencji szefów sprzedaży z uczestnikami będziemy rozmawiać o tym, czy mówienie do klienta językiem korzyści wystarczy, by przekonać go do zakupu oraz zastanowimy się, czy Unique Selling Proposition dziś powinien brzmieć jak Unique Experience Proposition.

Zapraszamy!

Szczegóły wystąpienia:

  • Współczesny klient na rynku produktów i usług – czego potrzebują klienci, przed jakimi wyzwaniami stoją firmy
  • Emocje rządzą decyzjami klientów – co to oznacza dla twojego biznesu
  • W jaki sposób podejście Customer Experience Management pomaga działom sprzedaży – budowanie pozytywnych doświadczeń klientów sposobem na ich zdobycie i utrzymanie
  • Prezentacja kluczowych korzyści dla klienta w modelu cecha – zaleta – korzyść – czy takie podejście wystarczy
  • Unique Selling Proposition, czy raczej Unique Experience Proposition – jak zbudować zaufanie i sprawić, by twój produkt był unikalny w głowie klienta

Więcej informacji: http://www.kongres-sprzedazowy.pl



Tagi:
Kategoria:

Zarejestruj się tutaj.

Na dole strony wypełnij formularz rejestracyjny.