CUSTOMER CONGRESS - SZCZĘŚLIWI KLIENCI ZOSTAJĄ NA DŁUŻEJ

11 październik 2018

Już za kilka dni rozpoczyna się CUSTOMER CONGRESS. Tym razem będziemy dyskutować o tym, czy rzeczywiście szczęśliwi klienci zostają na dłużej.  W drugim dniu  spotkania Marta Bryła-Gozdyra poprowadzi prelekcję zatytułowaną  „Adwokaci marki. Od pro klienckiej kultury do przewagi konkurencyjnej”. W czasie wykładu przedstawi łańcuch budowania wartości dla klienta, dzięki któremu marka będzie posiadała zdolność wytworzenia zysku i zbudowania przewagi konkurencyjnej. Opowie o najważniejszych elementach, na których powinna się skupić firma, która chce stać się pro kliencką organizacją. Przedstawi również praktyczne elementy związane z podejściem employee experience, które zwiększają efektywność wdrożenia zarządzania doświadczeniami klientów (customer experience management).
Trzeciego dnia uczestnicy w czasie całodniowych warsztatów będą projektować doświadczenia klientów dla wybranej przez siebie kategorii klientów - B2B oraz B2C.  Każdy zespół po krótkiej burzy mózgów wybierze kategorię – produkt lub usługę, nad którą będzie pracować. Następnie przy wykorzystaniu elementów metodologii Design Thinking oraz Lean Customer Development pod naszym będzie projektować doświadczenia klienta na wybranych przez siebie etapach customer journey oraz punktach styku.



Tagi:
Kategoria:

Zarejestruj się tutaj.

Na dole strony wypełnij formularz rejestracyjny.