Generali

BRANŻA FINANSOWA

Cel i realizacja: badanie doświadczeń kluczowych partnerów oraz projektowanie Mapy Obsługi.

Wybrane elementy projektu:

  • Badania doświadczeń, potrzeb i oczekiwań parterów oraz potrzeb i postaw proklienckich pracowników na styku.
  • Określenie Customer Journey oraz stworzenie Customer Experience Map.
  • Stworzenie Mapy Obsługi Parterów biznesowych we współpracy z nimi.
  • Zaprojektowanie doświadczeń dla partnerów biznesowych Generali
  • Określenie inicjatyw oraz quick win.

Opinia o nas:

Chciałabym serdecznie polecić firmę Everbę jako, profesjonalną, wiarygodną i przyjazną firmę do współpracy. Zespół Everbe wyróżnia się zaangażowaniem, doskonale komunikuje się z zespołem pracującym nad projektem, ma wiedzę i doświadczenie, którym zaskakuje nas na co dzień. Współpracę z firmą Everbe rozpoczęliśmy do pilota – badanie potrzeb jednego z kluczowych partnerów biznesowych, ponieważ projekt okazał się sukcesem postanowiliśmy rozszerzyć badania  innych partnerów biznesowych firmy.

____

Katarzyna Rynkiewicz
Z-ca Dyrektora Departamentu
Sprzedaż Ubezpieczeń Grupowych

Wybrane projekty

Dołącz do nas

ikona-fb1.png ikona-in1.png

Więcej Projektów