Jet Line

BRANŻA REKLAMOWA

Cel i realizacja: wdrożenie zarządzania doświadczeniami klientów i budowanie proklienckiej  kultury organizacji w oparciu o wartości

Wybrane elementy projektu:

  • Badania i analiza doświadczeń klientów Jet Line na drodze i mapie doświadczeń klienta (Customer Journey i Customer Experience Map).
  • Konsulting dotyczący wdrożenia CEM w firmie.
  • Zaprojektowanie doświadczeń klientów bezpośrednich i domów mediowych.
  • Stworzenie portretów klientów.
  • Określenie DNA i strategii proklienckiej w organizacji.
  • Stworzenie Przewodnika Obsługi Klienta Jet Line.
  • Zorganizowanie Kick Off wdrożenia.

 Opinia o nas:

Projekt ten uświadomił nam wszystkim jak kluczowe dla rozwoju i sukcesu organizacji jest zdefiniowanie źródeł satysfakcji klientów i pokazał, które aspekty naszej działalności wymagają poprawy. Teraz możemy zająć się wdrażaniem zmian i realizacją naszej strategii rozwoju.
Cieszę się, że udało Wam się zaangażować cały zespół Jet Line w prace nad tym projektem. Efekty widać już teraz. W zespół wstąpił nowy duch i mimo, że jeszcze ogrom pracy przed nami to wyraźnie czuć pozytywną energię.
Jestem przekonany, że będziemy mogli kontynuować naszą współpracę i znajdziemy w zespole Everbe wsparcie w trudnej dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów, budowania kultury organizacji i zarządzania zmianą. 

Wybrane projekty

Dołącz do nas

ikona-fb1.png ikona-in1.png

Więcej Projektów