JMDI 

BRANŻA: MULTIMEDIA I TELEKOMUNIKACJA

Cel i realizacja: badanie doświadczeń klientów   oraz stworzenie DNA i strategii firmy

Wybrane elementy projektu:

  • Badania i analiza doświadczeń, potrzeb i oczekiwań klientów JMDI zaprojektowanie Customer Journey i przedstawienie doświadczeń klientów na Customer Experience Map
  • Stworzenie portretów obecnych i byłych klientów firmy.
  • Określenie DNA firmy 
  • Stworzenie strategii na najbliższe 5 lat
  • Badanie postaw i potrzeb pracowników JMDI w odniesieniu do Customer Journey Map

 Opinia o nas:

Firma JDMI Jacek Maleszko pragnie wyrazić podziękowania firmie Everbe za przeprowadzenie badań "Customer experience" oraz warsztatów strategicznych.
Współpraca przebiegła sprawnie, profesjonalnie, terminowo i w miłej atmosferze. Wnioski wyciągnięte dzięki przeprowadzonym przez zespół Everbe badaniom i warsztatom wpłynęły pozytywnie na kierunki rozwoju naszej firmy.
Dzięki wdrożonym zmianom tworzymy u naszych Klientów więcej pozytywnych doświadczeń i emocji związanych z kontaktami z naszą firmą.
Chcielibyśmy podziękować firmie Everbe za dotychczasową wartościową współpracę i równocześnie polecić innym firmom współpracę z Everbe.

Wybrane projekty

Dołącz do nas

ikona-fb1.png ikona-in1.png

Więcej projektów