Roche/ ADMD

BRANŻA FARMACEUTYCZNA

Cel i realizacja: zaprojektowanie i stworzenie wytycznych do implementacji obsługi partnerów biznesowych, wdrożenie CEM.

Wybrane elementy projektu:

  • Analiza doświadczeń, potrzeb i oczekiwań partnerów Roche/ADMD na Customer Journey i przedstawienie w formie Customer Experience Map z uwzględnieniem różnych klientów.
  • Zaprojektowanie doświadczeń klientów.
  • Konsulting dotyczący wprowadzenia do zarządzania doświadczeniami klientów,
  • Zbudowanie kultury Customer `Experience w oparciu o wartości 
  • Określenie inicjatyw quick wins oraz obszarów klientocentrycznych.
  • Strategia pomiaru i komunikacji oraz wdrożenia Customer Experience Management.

Opinia o nas:

Firma Everbe zrealizowała dla działu ADMD w firmie Roche projekt "Customer Experience Management". Projekt miał na celu podniesienie jakości obsługi naszych wewnętrznych partnerów IT i działów biznesowych Roche. Swoim zasięgiem obejmował kilkanaście zespołów, które prowadzą prace projektowe dla takich funkcji biznesowych jak: Commercial Operations, Digital Marketing Services, Healthcare Compliance, Diagnostic IT. Zespoły projektowe pracują w środowisku rozproszonym, obejmującym różne lokalizacje i strefy czasowe, np. Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Azja, Europa.
Doświadczenie i wiedza osób z Everbe pozwoliła na sprawne przeprowadzenie projektu: analizy aktualnej sytuacji, stworzeniu mapy doświadczeń, rekomendacji usprawnień i kierunków rozwoju oraz szkoleniu personelu.
Rekomendujemy Everbe jako rzetelnego, wiarygodnego i profesjonalnego partnera, z bardzo indywidualnym podejściem uwzględniającym specyficzne potrzeby klienta. 

Wybrane projekty

Dołącz do nas

ikona-fb1.png ikona-in1.png

Więcej Projektów