Santander Bank Zachodni WBK

BRANŻA FINANSOWA

Cel i realizacja: stworzenie Customer Journey i Customer Experience Map dla użytkowników kart kredytowych

Wybrane elementy projektu:

  • Analiza danych dostarczonych dotyczących doświadczeń klientów użytkujących kartę kredytową BZ WBK Santander
  • Przygotowanie Customer Journey i Customer Experience Map, określenie oczekiwań oraz rozwiązań mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów. 
  • Przeprowadzenie prezentacji i warsztatów wprowadzających zespół projektowy w tematykę customer experience oraz mających na celu zapoznanie się z przygotowanymi mapami.


Opinia o nas

Bardzo wysoko oceniam współpracę z firmą Everbe. Doceniam profesjonalizm, świetną znajomość zagadnień z zakresu Customer Experience oraz rzetelność. Prowadzony wspólnie projekt zakończył się przygotowaniem przez Everbe szczegółowej mapy AS IS wraz z ciekawymi rekomendacjami przyszłych działań. Mapa, istotny element w projekcie Customer Journey, pozwoliła zrozumieć aktualne doświadczania i emocje, jakich klienci doświadczają we współpracy z bankiem oraz zaprojektować przyszłe doświadczenia klientów. Gorąco polecam współpracę z firmą Everbe.

Agnieszka Olek
Customer Experience Manager
Santander Bank Zachodni WBK

Wybrane projekty

Dołącz do nas

ikona-fb1.png ikona-in1.png

Więcej Projektów