AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE ADVANCED – PROGRAM ZAAWANSOWANY

Akademia CXM  to kompleksowy program, w czasie którego uczestnicy zapoznają się z teoretycznym oraz  praktycznym podejściem do budowania proklienckiej marki przy wykorzystaniu zarządzania doświadczeniami klientów. Na Akademię CXM składają się trzy ścieżki programowe, które odpowiadają różnym poziom zaawansowana w zakresie wiedzy z obszaru Customer Experience Management oraz są skierowane do różnych organizacji.

 

Jeśli dobrze opanowałeś podstawy zarządzania  doświadczeniami klientów, wiesz z czym się wiąże Customer Experience, jak mapować i projektować doświadczenia klientów oraz jak stworzyć program naprawy i inicjatywy, które pomogą twojej organizacji zbudować koncentrację na kliencie – Akademia CXM – poziom ADVANCED  jest dla Ciebie.

 

PROGRAM ADVANCED (ZAAWANSOWANY) – jest skierowany do średnich i dużych organizacji, które posiadają już podstawowe praktyki CXM, lecz potrzebują bardziej zaawansowanej wiedzy do wdrażania CXM w skali całej organizacji. Uczestnikami mogą być menedżerowie średniego szczebla, liderzy zespołów CX oraz osoby odpowiedzialne za strategię i rozwój CXM w firmie. Program ADVANCED jest skierowany również do absolwentów programu ELEMENTARY.

 

Jako absolwent programu ADVANCED  możesz kontynuować swoją ścieżkę CX-owego rozwoju na poziomie MASTERY (Mistrz).

AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE ADVANCED – PROGRAM ZAAWANSOWANY






    O KURSIE

    • Termin realizacji: wrzesień  2025r. – listopad 2025r.
    • Czas trwania: 3 m-ce (spotkania co  dwa tygodnie )
    • Ilość godzin: 32
    • Ilość spotkań online: 6  spotkań po 4h
    • Ilość spotkań stacjonarnych:  1 spotkanie  po  8h w Warszawie
    • Forma: szkolenie otwarte 
    • Ilość osób:  20

    Twoje korzyści

    • Wiedza teoretyczna  oraz praktyczna z zakresu budowania organizacji skoncentrowanej na kliencie
    • Umiejętności praktyczne zastosowania narzędzi wspierających CXM  
    • Gotowe wzory oraz narzędzia ułatwiające transformację do wykorzystania w twojej organizacji
    • Wsparcie i mentoring z zakresu badań, monitoringu, projektowania, implementacji CXM
    • Certyfikat Ukończenia Akademii Customer Experience Management – poziom ADVANCED

    SPOSÓB UCZENIA

    Spotkania będą prowadzone w formie interaktywnych kreatywnych warsztatów połączonych z wykładem i dyskusją. Spotkania będą miały formę hybrydową (online oraz stacjonarną). Zależy nam na tym, by po zakończeniu Akademii CXM uczestnicy wiedzieli co i jak robić, by zbudować prokliencką markę, ale również DLACZEGO to robić i dlaczego to jest ważne. Dlatego zaznajamianie z poszczególnymi zagadnieniami odbywać się będą w podejściu „Dlaczego? Co? Jak?”.

    DLACZEGO? – zawiera podstawy teoretyczne danego zagadnienia w oparciu o wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii kognitywnej, behawioralnej, psychologii organizacji oraz aktualnej wiedzy o mózgu, jak również inspirujące przykłady działania różnych marek i firm w danym obszarze

    CO? – przedstawia gotowe, sprawdzone narzędzia, instrukcje oraz wzory pokazujące krok po kroku jak wdrażać Customer Experience Management w praktyce

    JAK? – zawiera praktyczne wskazówki, wykorzystuje wiedzę z etapu DLACZEGO oraz CO, by skutecznie i efektywnie zaimplementować zdobytą wiedzę w życie twojej firmy

    Warsztaty kreatywne

    uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej

    Wykłady i case study

    w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce

    Dyskusje i wymiana wiedzy

    uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień

    CX Sprint Sessions

    w czasie spotkań Akademii co poniedziałek uczestnicy uczestniczą w microcoachingu, który jest związany z realizowanym programem, którego zadaniem jest wspierać i motywować do działania

    Praca własna

    w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami

    Akademia CXM ADVANCED

    Na Akademię CXM na poziomie ADVANCED  składają się 4 moduły tematyczne, które przeprowadzą uczestników przez proces związany z budowaniem proklienckiej organizacji krok po kroku.

    W czasie trwania kursu uczestnicy zrozumieją rolę kultury organizacyjnej w budowaniu koncentracji na kliencie i otrzymają wiedzę dotyczącą strategii planowania i implementacji proklienckiej kultury oraz będą wiedzieli jak ją monitorować. Ponadto uczestnicy zdobędą umiejętności, jak mapować potrzeby i oczekiwania pracowników, które pozwolą organizacji na zwiększenie ich zaangażowania w budowaniu zadowolenia klientów.

    Wiedza zdobyta w czasie tego modułu zapewni  uczestnikom zrozumienie różnic pomiędzy różnymi metodami służącymi do monitoringu doświadczeń klientów  oraz pokaże rolę dopasowania różnych metryk do potrzeb organizacji i jej klientów. Uczestnicy będą projektować strategię monitoringu klientów dopasowaną do organizacji uwzględniającą potrzeby klientów oraz cele biznesowe firmy.

    W czasie INSPIRATION CULTURE DAY uczestnicy w całodziennych warsztatach będą mieli okazję wykorzystać wiedzę zdobytą w trzech pierwszych modułach w praktyce projektując rozwiązania dla wybranej organizacji.

    Po zakończeniu  Akademii CXM ADVANCED  uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności związane z: zaprojektowaniem proklienckiej kultury i zaangażowaniem pracowników organizacji w jej tworzenie, stworzeniem strategii monitoringu klientów na Customer Journey w różnych punktach styku, mapowaniem potrzeb i oczekiwań pracowników na Customer Journey. 

    Zakres tematyczny kursu

    Moduł Temat Ilość godzin
    Moduł I
    Strategia budowania DNA proklienckiej kultury organizacyjnej.

    Zdobędziesz wiedzę o roli kultury w budowaniu koncentracji na kliencie oraz sposobie, jak projektować prokliencką kulturę angażując do tej wszystkich pracowników w twojej organizacji.

    4h + 4h
    (online)
    Moduł II
    Metodyka i strategia monitoringu doświadczeń klientów, ROI w CX

    Zdobędziesz wiedzę o różnych metrykach badawczych oraz sposobie dopasowania ich do potrzeb twojej organizacji. Zaprojektujesz element strategii monitoringu na wybranym etapie Customer Journey w oparciu o potrzeby i oczekiwania klientów oraz cele biznesowe organizacji.

    4h + 4h
    (online)
    Moduł III
    Mapowanie potrzeb i oczekiwań pracowników mających na celu koncentrację na kliencie w podejściu The Value Profit Chain

    Zdobędziesz wiedzę o tym, jak mapować potrzeby i oczekiwania pracowników mających na celu zwiększenie ich zaangażowania  w koncentracji na kliencie.

    4h + 4h
    (online)
    Moduł IV
    Inspiration Culture Day

    Ten dzień pozwoli na konsolidację i praktyczne wykorzystanie wiedzy zdobytej w czasie trzech modułów poziomu ADVANCED. Będziesz wspólnie z innymi uczestnikami projektować rozwiązania dla wybranej organizacji.

    8h
    (Warszawa)

    Co otrzymujesz?

    Najlepszą miarą jakości dostarczanej wiedzy jest zadowolenie naszych dotychczasowych uczestników Akademii CXM. Nasze doświadczenie stanowi gwarancję przekazania uczestnikom kluczowych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia doskonałości w zarządzaniu doświadczeniem klienta.

    Działając z pasją, zaangażowaniem oraz zaawansowaną wiedzą inspirujemy innych i zarażamy podejściem związanym z budową proklienckich organizacji skoncentrowanych na człowieku. Nasza metodologia pracy jest praktyczna, interaktywna, oparta o wiedzę naukową, badania rynkowe i doświadczenia w pracy na co dzień, co pozwala uczestnikom natychmiast wdrażać nabyte umiejętności w praktyce.

    Zapewniamy ciągłe wsparcie zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu naszych warsztatów, aby uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą, doskonalić oraz osiągać trwałe rezultaty w swoich organizacjach.

    Aktualna wiedza na temat emocji, zachowań i motywacji

    otrzymasz dostęp do najnowszych osiągnieć z zakresu psychologii oraz wiedzy o mózgu związanej z tworzeniem się emocji, zachowań, pamięci i  motywacji ludzi.

    Inspirujący i użyteczny CX Work Book

    otrzymasz inspirujący CX Work Book, który dostarczy ci wiedzę, przykłady oraz gotowe wzory dokumentów wraz ze sposobami ich użycia w twojej organizacji.

    CX Sprint Sessions

    przez cały czas trwania kursu będziesz uczestniczył w microcoachingu dopasowanego do etapu ADVANCED  na ścieżce twojego CX-owego rozwoju.

    Program oparty o wiedzę i wieloletnie doświadczenie

    wiedza i wieloletnie doświadczenie w oparciu o różnej wielkości organizacje, w różnych branżach i o różnym profilu, otwarta dyskusja, inspirujące przykłady, cenne wskazówki.

    OSOBA PROWADZĄCA

    Marta Bryła -Gozdyra,  Konsultant & Mentor Human Experience Management (CX & EX) Executive Coach, Psycholog

     

    Założyciel  i dyrektor zarządzająca Everbe – jednej z pierwszych w Polsce firm zajmujących się budowaniem proklienckiej kultury przez implementację Customer Experience & Employee Experience Management. Przez 25 lat na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta implementowała rozwiązania, w których centrum jest człowiek. Certyfikowany coach, doświadczony  konsultant  ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji. Członkini kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki. Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz Mindfulness Association Polska. Wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań oraz strategii marki (Uniwersytet SWPS). Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji, psychologii zachowań konsumenckich, neuromanagementu, somatopsychologii & psychosomatologii, dialogu motywującego,  racjonalnej terapii zachowań, w trakcie 4 -ro letniego kursu Terapii Poznawczo Behawioralnej (CBT-3). W pracy fascynuje się człowiekiem – jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa  przez budowę pozytywnej kultury organizacji, szczególnie w kontekście przywództwa oraz wpływu na zadowolenie i zaangażowania pracowników i  klientów oraz budowanie dobrostanu człowieka. Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience,  kultury organizacyjnej i przywództwa. Współpracuje w firmami i organizacjami różnej wielkości w różnych branżach, zarówno w sektorze B2B oraz B2C oraz w sektorze publicznym.

    Opinie uczestników

    Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.
    Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.
    Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.
    Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.
    Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.
    Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.

    Zapisy i warunki uczestnictwa

    Forma:  na podstawie umowy/zlecenia

    Cena: 7 400,00 zł + 23% VAT

     

    Cena: 6 200,00 zł + 23% VAT (dla uczestników wcześniejszych szkoleń Everbe oraz uczestników poziomu Elementary)

    Sposób płatności:  przed rozpoczęciem Akademii CXM

    Zapisy: akademiaCXM@everbe.pl

    Pytania i odpowiedzi

    01Jak długo trwa Akademia CXM ADVANCED?

    Akademia CXM poziom ADVANCED  trwa 3 miesiące , co pozwala uczestnikom krok po kroku zdobywać oraz implementować ją w praktyce

    02Czy mogę podzielić płatność na raty?

    Prosimy o kontakt.

    03Jakie materiały i narzędzia otrzymam jako uczestnik kursu?

    Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne oraz gotowe narzędzia w postaci dokumentów/plików do zastosowania w swoich organizacjach najpóźniej 7 dni po zakończeniu każdego modułu.

    04Czy Akademia CXM jest dla małych, czy dla dużych firm?

    Akademia CXM ADVANCED  jest dostosowana do potrzeb średnich i dużych organizacji oraz urzędów publicznych i innych jednostek organizacyjnych.

    05Czy Akademia CXM jest skierowana do firm B2B, czy B2C?

    Akademia CXM  jest odpowiednia do potrzeb organizacji, zarówno na rynku B2B, jak i B2C

    06Czy po ukończeniu kursy otrzymam certyfikat?

    Po ukończeniu Akademii CXM Advanced przy założeniu, że będziesz obecny/a na minimum 85% wszystkich warsztatów oraz w sytuacji nieobecności odrobisz zadania w czasie, gdy nie będziesz uczestniczył/a w wybranym module otrzymasz certyfikat.

    07Czy kurs jest dostępny online?

    Część spotkań w ramach kursu jest realizowana w formie spotkań online oraz formie warsztatów na żywo w Warszawie.

    Porozmawiajmy






      MENU

      Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.