Akademia CXM to kompleksowy program, w czasie którego uczestnicy zapoznają się z teoretycznym, ale przede wszystkim praktycznym podejściem do budowania proklienckiej marki przy wykorzystaniu zarządzania doświadczeniami klientów. Na Akademię CXM składają się trzy ścieżki programowe, które odpowiadają różnym poziom zaawansowana w zakresie wiedzy z obszaru Customer Experience Management oraz są skierowane do różnych organizacji
Jeśli twoim zadaniem jest przeprowadzić firmę przez transformację – zaangażować liderów,
którzy rozumieją czym jest Customer Experience Management, przeprowadzić organizację przez transformację i zbudować zaangażowanie na każdym poziomie organizacji to Akademii CXM POZIOM MASTERY jest dla Ciebie.
PROGRAM MASTERY (MISTRZOWSKI) – jest skierowany do dużych organizacji i korporacji o dojrzałych strukturach CX, które są gotowe na zaawansowane wdrożenie Customer Experience Management. Uczestnikami poziomu MASTERY może być kadra zarządzająca, liderzy transformacji CX oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie CX na poziomie operacyjnym i strategicznym. Program Advanced jest skierowany również do uczestników programu, które ukończyły poziom Advanced oraz do absolwentów Akademii CXM, którzy ukończyli Akademię CXM do 2024 roku.
O KURSIE
- Termin realizacji edycja I wrzesień – listopad 2025r.
- Termin realizacji: edycja II styczeń 2026r. – kwiecień 2026r.
- Czas trwania: 3 m-ce (spotkania co m-c lub dwa tygodnie )
- Ilość godzin: 32
- Ilość spotkań online: 6 spotkań po 4h
- Ilość spotkań stacjonarnych: 1 spotkanie 8h w Warszawie
- Forma: szkolenie otwarte
- Ilość osób: 20
Twoje korzyści
- Teoria i praktyka z zakresu transformacji organizacji skoncentrowanej na kliencie
- Bardzo dużo wiedzy z zakresu psychologii motywacji, emocji, w tym psychologii zmiany
- Umiejętności praktyczne zastosowania narzędzi wspierających CXM oraz transformację organizacji
- Gotowe wzory oraz narzędzia ułatwiające transformację do wykorzystania w twojej organizacji
- Wsparcie i mentoring z zakresu badań, monitoringu, projektowania, implementacji CXM
- Certyfikat Ukończenia Akademii Customer Experience Management – poziom MASTERY
SPOSÓB UCZENIA
Spotkania będą prowadzone w formie interaktywnych kreatywnych warsztatów połączonych z wykładem i dyskusją. Spotkania będą miały formę hybrydową (online oraz stacjonarną). Zależy nam na tym, by po zakończeniu Akademii CXM uczestnicy wiedzieli co i jak robić, by zbudować prokliencką markę, ale również DLACZEGO to robić i dlaczego to jest ważne. Dlatego zaznajamianie z poszczególnymi zagadnieniami odbywać się będą w podejściu „Dlaczego? Co? Jak?”.
DLACZEGO? – zawiera podstawy teoretyczne danego zagadnienia w oparciu o wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii kognitywnej, behawioralnej, psychologii organizacji oraz aktualnej wiedzy o mózgu, jak również inspirujące przykłady działania różnych marek i firm w danym obszarze
CO? – przedstawia gotowe, sprawdzone narzędzia, instrukcje oraz wzory pokazujące krok po kroku jak wdrażać Customer Experience Management w praktyce
JAK? – zawiera praktyczne wskazówki, wykorzystuje wiedzę z etapu DLACZEGO oraz CO, by skutecznie i efektywnie zaimplementować zdobytą wiedzę w życie twojej firmy
Warsztaty kreatywne
uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej
Wykłady i case study
w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce
Dyskusje i wymiana wiedzy
uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień
CX Sprint Sessions
w czasie spotkań Akademii co poniedziałek uczestnicy uczestniczą w microcoachingu, który jest związany z realizowanym programem, którego zadaniem jest wspierać i motywować do działania
Praca własna
w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami
Akademia CXM MASTERY
Na Akademię CXM na poziomie MASTERY składają się 4 moduły tematyczne, które przeprowadzą uczestników przez proces związany z transformacją organizacji i budowaniem zaangażowania liderów do koncentracji na kliencie, a także tworzenie struktury CXM w organizacji.
W czasie trwania kursu uczestnicy zrozumieją z jakimi wyzwaniami na poziomie emocji i motywacji liderów oraz pracowników wiąże się transformacja organizacji. Będą wiedzieli jak przeprowadzać przez transformację liderów, jak budować ich zaangażowanie oraz wspierać pracowników w realizacji wizji proklienckiej firmy.
Wiedza zdobyta w czasie tego modułu pozwoli uczestnikom na efektywniejsze wspieranie organizacji w budowaniu proklienckiej kultury oraz wspieraniu liderów w motywowaniu i rozwijaniu swoich zespołów. Uczestnicy lepiej zrozumieją swoją rolę jako transformatorów CXM oraz zdobędą wybrane kompetencje coachingowe w tym obszarze. Obszar związany z CX Governence wesprze uczestników w stworzeniu spójnych ram zarządzania CX, które pozwolą organizacji na adaptacyjne, długoterminowe, systemowe podejście do CX.
W czasie INSPIRATION LEADERSHIP DAY uczestnicy w całodziennych warsztatach będą mieli okazję wykorzystać wiedzę zdobytą w trzech pierwszych modułach w praktyce projektując rozwiązania dla wybranej organizacji.
Po zakończeniu Akademii CXM MASTERY uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności związane z: budowaniem koncentracji na kliencie menadżerów i liderów organizacji, będą wiedzieli jak efektywnie zaplanować transformację, będą wiedzieli jak określać, strukturę, role, odpowiedzialności, mierniki i jak monitorować zarządzenie doświadczeniami klientów w organizacji.
Co otrzymujesz?
Najlepszą miarą jakości dostarczanej wiedzy jest zadowolenie naszych dotychczasowych uczestników Akademii CXM. Nasze doświadczenie stanowi gwarancję przekazania uczestnikom kluczowych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia doskonałości w zarządzaniu doświadczeniem klienta.
Działając z pasją, zaangażowaniem oraz zaawansowaną wiedzą inspirujemy innych i zarażamy podejściem związanym z budową proklienckich organizacji skoncentrowanych na człowieku. Nasza metodologia pracy jest praktyczna, interaktywna, oparta o wiedzę naukową, badania rynkowe i doświadczenia w pracy na co dzień, co pozwala uczestnikom natychmiast wdrażać nabyte umiejętności w praktyce.
Zapewniamy ciągłe wsparcie zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu naszych warsztatów, aby uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą, doskonalić oraz osiągać trwałe rezultaty w swoich organizacjach.
Aktualna wiedza na temat emocji, zachowań i motywacji
otrzymasz dostęp do najnowszych osiągnieć z zakresu psychologii oraz wiedzy o mózgu związanej z tworzeniem się emocji, zachowań, pamięci i motywacji ludzi.
Inspirujący i użyteczny CX Work Book
otrzymasz inspirujący CX Work Book, który dostarczy ci wiedzę, przykłady oraz gotowe wzory dokumentów wraz ze sposobami ich użycia w twojej organizacji.
CX Sprint Sessions
przez cały czas trwania kursu będziesz uczestniczył w microcoachingu dopasowanym do wybranego etapu na ścieżce twojego CX-owego rozwoju.
Program oparty o wiedzę i wieloletnie doświadczenie
wiedza i wieloletnie doświadczenie w oparciu o różnej wielkości organizacje, w różnych branżach i o różnym profilu, otwarta dyskusja, inspirujące przykłady, cenne wskazówki.
Zakres tematyczny kursu
OSOBA PROWADZĄCA
Marta Bryła -Gozdyra, Konsultant & Mentor Human Experience Management (CX & EX) Executive Coach, Psycholog
Założyciel i dyrektor zarządzająca Everbe – jednej z pierwszych w Polsce firm zajmujących się budowaniem proklienckiej kultury przez implementację Customer Experience & Employee Experience Management. Przez 25 lat na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta implementowała rozwiązania, w których centrum jest człowiek. Certyfikowany coach, doświadczony konsultant ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji. Członkini kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki. Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz Mindfulness Association Polska. Wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań oraz strategii marki (Uniwersytet SWPS). Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji, psychologii zachowań konsumenckich, neuromanagementu, somatopsychologii & psychosomatologii, dialogu motywującego, racjonalnej terapii zachowań, w trakcie 4 -ro letniego kursu Terapii Poznawczo Behawioralnej (CBT-3). W pracy fascynuje się człowiekiem – jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez budowę pozytywnej kultury organizacji, szczególnie w kontekście przywództwa oraz wpływu na zadowolenie i zaangażowania pracowników i klientów oraz budowanie dobrostanu człowieka. Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, kultury organizacyjnej i przywództwa. Współpracuje w firmami i organizacjami różnej wielkości w różnych branżach, zarówno w sektorze B2B oraz B2C oraz w sektorze publicznym.
Opinie uczestników
Zapisy i warunki uczestnictwa
Forma: na podstawie umowy/zlecenia
Cena: 7 400,00 zł + 23% VAT
Cena: 6 200,00 zł + 23% VAT (dla uczestników wcześniejszych szkoleń Everbe oraz uczestników poziomu Elementary i /lub Adanced)
Sposób płatności: przed rozpoczęciem Akademii CXM
Zapisy: akademiaCXM@everbe.pl
Pytania i odpowiedzi
01Jak długo trwa Akademia CXM MASTERY?
Akademia CXM poziom ADVANCED trwa 3 miesiące , co pozwala uczestnikom krok po kroku zdobywać oraz implementować ją w praktyce
02Czy mogę podzielić płatność na raty?
Prosimy o kontrakt.
03Jakie materiały i narzędzia otrzymam jako uczestnik kursu?
Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne oraz gotowe narzędzia w postaci dokumentów/plików do zastosowania w swoich organizacjach najpóźniej 7 dni po zakończeniu każdego modułu.
04Czy Akademia CXM jest dla małych, czy dla dużych firm?
Akademia CXM MASTERY jest skierowana do średnich i dużych organizacji oraz urzędów publicznych i innych jednostek organizacyjnych.
05Czy Akademia CXM jest skierowana do firm B2B, czy B2C?
Akademia CXM jest odpowiednia do potrzeb organizacji, zarówno na rynku B2B, jak i B2C
06Czy po ukończeniu kursy otrzymam certyfikat?
Po ukończeniu Akademii CXM Elementary przy założeniu, że będziesz obecny/a na minimum 85% wszystkich warsztatów oraz w sytuacji nieobecności odrobisz zadania w czasie, gdy nie będziesz uczestniczył/a w wybranym module otrzymasz certyfikat.
07Czy kurs jest dostępny online?
Część spotkań w ramach kursu jest realizowana w formie spotkań online, jedno spotkanie ma miejsce na żywo w Warszawie.
Porozmawiajmy