AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE ELEMENTARY – PROGRAM PODSTAWOWY

Akademia CXM  to kompleksowy program, w czasie którego uczestnicy zapoznają się z teoretycznym oraz praktycznym podejściem do budowania proklienckiej marki przy wykorzystaniu zarządzania doświadczeniami klientów. Na Akademię CXM składają się trzy ścieżki programowe, które odpowiadają różnym poziom zaawansowana w zakresie wiedzy z obszaru Customer Experience Management oraz są skierowane do różnych organizacji.

 

Jeśli chcesz zdobyć podstawy wiedzy o tym, co to jest zarządzanie doświadczeniem klientów, z czym się wiąże Customer Experience, jak mapować i projektować doświadczenia klientów oraz jak stworzyć program naprawy i inicjatywy, które pomogą twojej organizacji zbudować koncentrację na kliencie – Akademia CXM – poziom ELEMENTARY jest dla Ciebie.

 

PROGRAM ELEMENTARY (PODSTAWOWY) – jest skierowany do małych i średnich organizacji oraz zespołów w dużych firmach, które dopiero zaczynają budować swoje kompetencje w zakresie CXM lub chcą uporządkować i utrwalić podstawy wiedzy z zakresu CXM z uwzględnieniem wiedzy z zakresu psychologii.Uczestnikami mogą być osoby z ograniczonym doświadczeniem w CX, które się angażują lub chcą się angażować w poprawę doświadczeń klientów, m.in. specjaliści oraz menadżerowie ds. obsługi klienta, marketingu, CX, sprzedaży.

 

 

Jako absolwent programu ELEMENTARY możesz kontynuować swoją ścieżkę CX-owego rozwoju na poziomie: ADVANCED (Zaawansowany) oraz MASTERY (Mistrz).

AKADEMIA CUSTOMER EXPERIENCE ELEMENTARY – PROGRAM PODSTAWOWY






    O KURSIE

    • Termin realizacji: marzec  2025r. – czerwiec 2025r.
    • Czas trwania: 4 m-ce (spotkania co m-c lub dwa tygodnie )
    • Ilość godzin: 44
    • Ilość spotkań online: 4  spotkania po 3h
    • Ilość spotkań stacjonarnych:  4 spotkania  po  8h w Warszawie (2x 2 dni)
    • Forma: szkolenie otwarte 
    • Ilość osób:  20

    Twoje korzyści

    • Wiedza teoretyczna  oraz praktyczna z zakresu budowania organizacji skoncentrowanej na kliencie
    • Umiejętności praktyczne zastosowania narzędzi wspierających CXM  (np. customer journey map)
    • Gotowe wzory oraz narzędzia ułatwiające transformację do wykorzystania w twojej organizacji
    • Wsparcie i mentoring z zakresu badań, monitoringu, projektowania, implementacji CXM
    • Certyfikat Ukończenia Akademii Customer Experience Management – poziom ELEMENTARY

    SPOSÓB UCZENIA

    Spotkania będą prowadzone w formie interaktywnych kreatywnych warsztatów połączonych z wykładem i dyskusją. Spotkania będą miały formę hybrydową (online oraz stacjonarną). Zależy nam na tym, by po zakończeniu Akademii CXM uczestnicy wiedzieli co i jak robić, by zbudować prokliencką markę, ale również DLACZEGO to robić i dlaczego to jest ważne. Dlatego zaznajamianie z poszczególnymi zagadnieniami odbywać się będą w podejściu „Dlaczego? Co? Jak?”.

    DLACZEGO? – zawiera podstawy teoretyczne danego zagadnienia w oparciu o wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii kognitywnej, behawioralnej, psychologii organizacji oraz aktualnej wiedzy o mózgu, jak również inspirujące przykłady działania różnych marek i firm w danym obszarze

    CO? – przedstawia gotowe, sprawdzone narzędzia, instrukcje oraz wzory pokazujące krok po kroku jak wdrażać Customer Experience Management w praktyce

    JAK? – zawiera praktyczne wskazówki, wykorzystuje wiedzę z etapu DLACZEGO oraz CO, by skutecznie i efektywnie zaimplementować zdobytą wiedzę w życie twojej firmy

    Warsztaty kreatywne

    uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej

    Wykłady i case study

    w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce

    Dyskusje i wymiana wiedzy

    uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień

    CX Sprint Sessions

    w czasie spotkań Akademii co poniedziałek uczestnicy uczestniczą w microcoachingu, który jest związany z realizowanym programem, którego zadaniem jest wspierać i motywować do działania

    Praca własna

    w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami

    Akademia CXM ELEMENTARY

    Na Akademię CXM na poziomie ELEMENTARY  składają się 4 moduły tematyczne, które przeprowadzą uczestników przez proces związany z budowaniem proklienckiej organizacji krok po kroku.

    W czasie trwania kursu uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą zrozumieć z czym wiążą się doświadczenia klientów z perspektywy psychologii oraz biznesu – jak  je badać i projektować, by wpływały na zadowolenie oraz zaangażowanie klientów. Uczestnicy będą mapować  doświadczenia klientów na Customer Journey Map oraz projektować doświadczenia  przy pomocy  Design Thinking.

    Uczestnicy dowiedzą się jak  tworzyć programy naprawcze i jak angażować zespoły do tworzenia inicjatyw mających na celu poprawę doświadczeń klientów.

    Po zakończeniu  Akademii CXM ELEMENTARY  uczestnicy będą potrafili  stworzyć fundamenty proklienckiego podejścia w swojej firmie. Będą wiedzieli jak zaangażować zespołu zmapować doświadczenia klientów na Customer Journey Map, jak zaprojektować doświadczenia  klientów  oraz  tworzyć inicjatywy i programy transformacji związanej z koncentracja na kliencie. 

    Co otrzymujesz?

    Najlepszą miarą jakości dostarczanej wiedzy jest zadowolenie naszych dotychczasowych uczestników Akademii CXM. Nasze doświadczenie stanowi gwarancję przekazania uczestnikom kluczowych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia doskonałości w zarządzaniu doświadczeniem klienta.

    Działając z pasją, zaangażowaniem oraz zaawansowaną wiedzą inspirujemy innych i zarażamy podejściem związanym z budową proklienckich organizacji skoncentrowanych na człowieku. Nasza metodologia pracy jest praktyczna, interaktywna, oparta o wiedzę naukową, badania rynkowe i doświadczenia w pracy na co dzień, co pozwala uczestnikom natychmiast wdrażać nabyte umiejętności w praktyce.

    Zapewniamy ciągłe wsparcie zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu naszych warsztatów, aby uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą, doskonalić oraz osiągać trwałe rezultaty w swoich organizacjach.

    Aktualna wiedza na temat emocji, zachowań i motywacji

    otrzymasz dostęp do najnowszych osiągnieć z zakresu psychologii oraz wiedzy o mózgu związanej z tworzeniem się emocji, zachowań, pamięci i  motywacji ludzi.

    Inspirujący i użyteczny CX Work Book

    otrzymasz inspirujący CX Work Book, który dostarczy ci wiedzę, przykłady oraz gotowe wzory dokumentów wraz ze sposobami ich użycia w twojej organizacji.

    CX Sprint Sessions

    przez cały czas trwania kursu będziesz uczestniczył w microcoachingu dopasowanym do wybranego etapu na ścieżce twojego CX-owego rozwoju.

    Program oparty o wiedzę i wieloletnie doświadczenie

    wiedza i wieloletnie doświadczenie w oparciu o różnej wielkości organizacje, w różnych branżach i o różnym profilu, otwarta dyskusja, inspirujące przykłady, cenne wskazówki.

    Zakres tematyczny kursu

    Moduł Temat Ilość godzin
    Moduł I
    Customer Experience z perspektywy biznesu oraz psychologii.

    zdobędziesz podstawy o wiedzy o tworzeniu się emocji oraz doświadczeń klientów, będziesz wiedział, jaki wpływ na na biznes transformacja w oparciu o Customer Experience oraz będziesz wiedział, jak przekonać zespoły w twojej organizacji do koncentracji na kliencie.

    3h + 3h
    (online)
    Moduł II
    Mapowanie Customer & Experience Jurney Map oraz Service Blueprint. Projektowanie person klientów.

    określisz persony swojej marki oraz stworzysz Customer Journey oraz zmapujesz nie tylko doświadczenia klientów na Experience Map

    8h + 8h
    (Warszawa)
    Moduł III
    Projektowanie doświadczeń klientów z wykorzystaniem m. in. Design Thinking. Projektowanie immersyjnych doświadczeń klientów.

    nauczysz się wykorzystywać m. innymi podejście Design Thinking zaprojektujesz wybrane przez siebie kroki i doświadczenia klientów na Customer Journey

    8h + 8h
    (Warszawa)
    Moduł IV
    Tworzenie programów naprawczych i inicjatyw CX

    będziesz wiedział, jak tworzyć programy naprawcze oraz wzmacniające, a także jak angażować zespół w projektowanie inicjatyw mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.

    3h + 3h
    (online)

    OSOBA PROWADZĄCA

    Marta Bryła -Gozdyra,  Konsultant & Mentor Human Experience Management (CX & EX) Executive Coach, Psycholog

     

    Założyciel  i dyrektor zarządzająca Everbe – jednej z pierwszych w Polsce firm zajmujących się budowaniem proklienckiej kultury przez implementację Customer Experience & Employee Experience Management. Przez 25 lat na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta implementowała rozwiązania, w których centrum jest człowiek. Certyfikowany coach, doświadczony  konsultant  ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji. Członkini kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki. Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz Mindfulness Association Polska. Wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań oraz strategii marki (Uniwersytet SWPS). Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji, psychologii zachowań konsumenckich, neuromanagementu, somatopsychologii & psychosomatologii, dialogu motywującego,  racjonalnej terapii zachowań, w trakcie 4 -ro letniego kursu Terapii Poznawczo Behawioralnej. W pracy fascynuje się człowiekiem – jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa  przez budowę pozytywnej kultury organizacji, szczególnie w kontekście przywództwa oraz wpływu na zadowolenie i zaangażowania pracowników i  klientów oraz budowanie dobrostanu człowieka. Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience,  kultury organizacyjnej i przywództwa. Współpracuje w firmami i organizacjami różnej wielkości w różnych branżach, zarówno w sektorze B2B oraz B2C oraz w sektorze publicznym.

    Opinie uczestników

    Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.
    Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.
    Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.
    Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.
    Podobało mi się rozłożenie szkolenia na tematyczne i logicznie po sobie ułożone moduły – to ułatwia powrót do wybranych materiałów, ale też uczy podawanych treści „po kawałku”. Przerwy między spotkaniami pomogły mi obserwować prezentowane treści w praktyce. Miałam więcej czasu na „codzienną odkrywczość” ;). To dawało mi autentyczną frajdę – obserwowanie, że coś NAPRAWDĘ działa, albo po prostu świadomość, że można do czegoś podejść w nowy sposób i zobaczyć ile to będzie kosztowało wysiłku, czy ja jestem na to gotowa, czy inni są gotowi, jakie są przeszkody, jak można je ograniczać.
    Dużo wiedzy z zakresu customer experience, jasny, zrozumiały przekaz, praktyczna wiedza do wykorzystania w codziennej pracy.

    Zapisy i warunki uczestnictwa

    Forma:  na podstawie umowy/zlecenia

    Cena: 7 800,00 zł + 23% VAT

    Sposób płatności:  przed rozpoczęciem Akademii CXM

    Zapisy: akademiaCXM@everbe.pl

    Pytania i odpowiedzi

    01Jak długo trwa Akademia CXM ELEMENTARY?

    Akademia CXM poziom ELEMENTARY trwa 4 miesiące , co pozwala uczestnikom krok po kroku zdobywać oraz implementować ją w praktyce

    02Czy mogę podzielić płatność na raty?

    Prosimy o kontrakt.

    03Jakie materiały i narzędzia otrzymam jako uczestnik kursu?

    Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne oraz gotowe narzędzia w postaci dokumentów/plików do zastosowania w swoich organizacjach najpóźniej 7 dni po zakończeniu każdego modułu.

    04Czy Akademia CXM jest dla małych, czy dla dużych firm?

    Akademia CXM  jest dostosowana do potrzeb zarówno małych, jak i dużych organizacji oraz urzędów publicznych i innych jednostek organizacyjnych.

    05Czy Akademia CXM jest skierowana do firm B2B, czy B2C?

    Akademia CXM  jest odpowiednia do potrzeb organizacji, zarówno na rynku B2B, jak i B2C

    06Czy po ukończeniu kursy otrzymam certyfikat?

    Po ukończeniu Akademii CXM Elementary przy założeniu, że będziesz obecny/a na minimum 85% wszystkich warsztatów oraz w sytuacji nieobecności odrobisz zadania w czasie, gdy nie będziesz uczestniczył/a w wybranym module otrzymasz certyfikat.

    07Czy kurs jest dostępny online?

    Część spotkań w ramach kursu jest realizowana w formie spotkań online, część w formie warsztatów na żywo w Warszawie.

    Porozmawiajmy






      MENU