Akademia CXM to kompleksowy program, w czasie którego uczestnicy zapoznają się z teoretycznym oraz praktycznym podejściem do budowania proklienckiej marki przy wykorzystaniu zarządzania doświadczeniami klientów. Na Akademię CXM składają się trzy ścieżki programowe, które odpowiadają różnym poziom zaawansowana w zakresie wiedzy z obszaru Customer Experience Management oraz są skierowane do różnych organizacji.
Jeśli chcesz zdobyć podstawy wiedzy o tym, co to jest zarządzanie doświadczeniem klientów, z czym się wiąże Customer Experience, jak mapować i projektować doświadczenia klientów oraz jak stworzyć program naprawy i inicjatywy, które pomogą twojej organizacji zbudować koncentrację na kliencie – Akademia CXM – poziom ELEMENTARY jest dla Ciebie.
PROGRAM ELEMENTARY (PODSTAWOWY) – jest skierowany do małych i średnich organizacji oraz zespołów w dużych firmach, które dopiero zaczynają budować swoje kompetencje w zakresie CXM lub chcą uporządkować i utrwalić podstawy wiedzy z zakresu CXM z uwzględnieniem wiedzy z zakresu psychologii.Uczestnikami mogą być osoby z ograniczonym doświadczeniem w CX, które się angażują lub chcą się angażować w poprawę doświadczeń klientów, m.in. specjaliści oraz menadżerowie ds. obsługi klienta, marketingu, CX, sprzedaży.
Jako absolwent programu ELEMENTARY możesz kontynuować swoją ścieżkę CX-owego rozwoju na poziomie: ADVANCED (Zaawansowany) oraz MASTERY (Mistrz).
O KURSIE
- Termin realizacji: marzec 2025r. – czerwiec 2025r.
- Czas trwania: 4 m-ce (spotkania co m-c lub dwa tygodnie )
- Ilość godzin: 44
- Ilość spotkań online: 4 spotkania po 3h
- Ilość spotkań stacjonarnych: 4 spotkania po 8h w Warszawie (2x 2 dni)
- Forma: szkolenie otwarte
- Ilość osób: 20
Twoje korzyści
- Wiedza teoretyczna oraz praktyczna z zakresu budowania organizacji skoncentrowanej na kliencie
- Umiejętności praktyczne zastosowania narzędzi wspierających CXM (np. customer journey map)
- Gotowe wzory oraz narzędzia ułatwiające transformację do wykorzystania w twojej organizacji
- Wsparcie i mentoring z zakresu badań, monitoringu, projektowania, implementacji CXM
- Certyfikat Ukończenia Akademii Customer Experience Management – poziom ELEMENTARY
SPOSÓB UCZENIA
Spotkania będą prowadzone w formie interaktywnych kreatywnych warsztatów połączonych z wykładem i dyskusją. Spotkania będą miały formę hybrydową (online oraz stacjonarną). Zależy nam na tym, by po zakończeniu Akademii CXM uczestnicy wiedzieli co i jak robić, by zbudować prokliencką markę, ale również DLACZEGO to robić i dlaczego to jest ważne. Dlatego zaznajamianie z poszczególnymi zagadnieniami odbywać się będą w podejściu „Dlaczego? Co? Jak?”.
DLACZEGO? – zawiera podstawy teoretyczne danego zagadnienia w oparciu o wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii kognitywnej, behawioralnej, psychologii organizacji oraz aktualnej wiedzy o mózgu, jak również inspirujące przykłady działania różnych marek i firm w danym obszarze
CO? – przedstawia gotowe, sprawdzone narzędzia, instrukcje oraz wzory pokazujące krok po kroku jak wdrażać Customer Experience Management w praktyce
JAK? – zawiera praktyczne wskazówki, wykorzystuje wiedzę z etapu DLACZEGO oraz CO, by skutecznie i efektywnie zaimplementować zdobytą wiedzę w życie twojej firmy
Warsztaty kreatywne
uczestnicy będą uczestniczyć w pełnych inspiracji sesjach, które zachęcają do twórczego myślenia z wykorzystaniem, m. innymi metodyki Design Thinking, Service Design oraz innych metod pracy kreatywnej
Wykłady i case study
w ramach naszych zajęć dostarczamy wiedzę teoretyczną, która jest wspierana konkretnymi studiami przypadków firm pochodzących z polski oraz z zagranicy. Połączenie teorii z praktyką pozwala na szybkie zrozumienie i zastosowanie zdobywanej wiedzy w praktyce
Dyskusje i wymiana wiedzy
uczestnicy Akademii będą mieli okazję do aktywnego uczestnictwa w dyskusjach oraz wymianie doświadczeń. To otwarte forum do dzielenia się wiedzą i rozwiązywania problemów w budowaniu proklienckiej organizacji na co dzień
CX Sprint Sessions
w czasie spotkań Akademii co poniedziałek uczestnicy uczestniczą w microcoachingu, który jest związany z realizowanym programem, którego zadaniem jest wspierać i motywować do działania
Praca własna
w czasie trwania spotkań Akademii uczestnicy otrzymują zadania, które realizują w praktyce pomiędzy poszczególnymi spotkaniami
Akademia CXM ELEMENTARY
Na Akademię CXM na poziomie ELEMENTARY składają się 4 moduły tematyczne, które przeprowadzą uczestników przez proces związany z budowaniem proklienckiej organizacji krok po kroku.
W czasie trwania kursu uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą zrozumieć z czym wiążą się doświadczenia klientów z perspektywy psychologii oraz biznesu – jak je badać i projektować, by wpływały na zadowolenie oraz zaangażowanie klientów. Uczestnicy będą mapować doświadczenia klientów na Customer Journey Map oraz projektować doświadczenia przy pomocy Design Thinking.
Uczestnicy dowiedzą się jak tworzyć programy naprawcze i jak angażować zespoły do tworzenia inicjatyw mających na celu poprawę doświadczeń klientów.
Po zakończeniu Akademii CXM ELEMENTARY uczestnicy będą potrafili stworzyć fundamenty proklienckiego podejścia w swojej firmie. Będą wiedzieli jak zaangażować zespołu zmapować doświadczenia klientów na Customer Journey Map, jak zaprojektować doświadczenia klientów oraz tworzyć inicjatywy i programy transformacji związanej z koncentracja na kliencie.
Co otrzymujesz?
Najlepszą miarą jakości dostarczanej wiedzy jest zadowolenie naszych dotychczasowych uczestników Akademii CXM. Nasze doświadczenie stanowi gwarancję przekazania uczestnikom kluczowych umiejętności niezbędnych do osiągnięcia doskonałości w zarządzaniu doświadczeniem klienta.
Działając z pasją, zaangażowaniem oraz zaawansowaną wiedzą inspirujemy innych i zarażamy podejściem związanym z budową proklienckich organizacji skoncentrowanych na człowieku. Nasza metodologia pracy jest praktyczna, interaktywna, oparta o wiedzę naukową, badania rynkowe i doświadczenia w pracy na co dzień, co pozwala uczestnikom natychmiast wdrażać nabyte umiejętności w praktyce.
Zapewniamy ciągłe wsparcie zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu naszych warsztatów, aby uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą, doskonalić oraz osiągać trwałe rezultaty w swoich organizacjach.
Aktualna wiedza na temat emocji, zachowań i motywacji
otrzymasz dostęp do najnowszych osiągnieć z zakresu psychologii oraz wiedzy o mózgu związanej z tworzeniem się emocji, zachowań, pamięci i motywacji ludzi.
Inspirujący i użyteczny CX Work Book
otrzymasz inspirujący CX Work Book, który dostarczy ci wiedzę, przykłady oraz gotowe wzory dokumentów wraz ze sposobami ich użycia w twojej organizacji.
CX Sprint Sessions
przez cały czas trwania kursu będziesz uczestniczył w microcoachingu dopasowanym do wybranego etapu na ścieżce twojego CX-owego rozwoju.
Program oparty o wiedzę i wieloletnie doświadczenie
wiedza i wieloletnie doświadczenie w oparciu o różnej wielkości organizacje, w różnych branżach i o różnym profilu, otwarta dyskusja, inspirujące przykłady, cenne wskazówki.
Zakres tematyczny kursu
OSOBA PROWADZĄCA
Marta Bryła -Gozdyra, Konsultant & Mentor Human Experience Management (CX & EX) Executive Coach, Psycholog
Założyciel i dyrektor zarządzająca Everbe – jednej z pierwszych w Polsce firm zajmujących się budowaniem proklienckiej kultury przez implementację Customer Experience & Employee Experience Management. Przez 25 lat na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta implementowała rozwiązania, w których centrum jest człowiek. Certyfikowany coach, doświadczony konsultant ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji. Członkini kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki. Członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej oraz Mindfulness Association Polska. Wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań oraz strategii marki (Uniwersytet SWPS). Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji, psychologii zachowań konsumenckich, neuromanagementu, somatopsychologii & psychosomatologii, dialogu motywującego, racjonalnej terapii zachowań, w trakcie 4 -ro letniego kursu Terapii Poznawczo Behawioralnej. W pracy fascynuje się człowiekiem – jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez budowę pozytywnej kultury organizacji, szczególnie w kontekście przywództwa oraz wpływu na zadowolenie i zaangażowania pracowników i klientów oraz budowanie dobrostanu człowieka. Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, kultury organizacyjnej i przywództwa. Współpracuje w firmami i organizacjami różnej wielkości w różnych branżach, zarówno w sektorze B2B oraz B2C oraz w sektorze publicznym.
Opinie uczestników
Zapisy i warunki uczestnictwa
Forma: na podstawie umowy/zlecenia
Cena: 7 800,00 zł + 23% VAT
Sposób płatności: przed rozpoczęciem Akademii CXM
Zapisy: akademiaCXM@everbe.pl
Pytania i odpowiedzi
01Jak długo trwa Akademia CXM ELEMENTARY?
Akademia CXM poziom ELEMENTARY trwa 4 miesiące , co pozwala uczestnikom krok po kroku zdobywać oraz implementować ją w praktyce
02Czy mogę podzielić płatność na raty?
Prosimy o kontrakt.
03Jakie materiały i narzędzia otrzymam jako uczestnik kursu?
Wszyscy uczestnicy otrzymują materiały edukacyjne oraz gotowe narzędzia w postaci dokumentów/plików do zastosowania w swoich organizacjach najpóźniej 7 dni po zakończeniu każdego modułu.
04Czy Akademia CXM jest dla małych, czy dla dużych firm?
Akademia CXM jest dostosowana do potrzeb zarówno małych, jak i dużych organizacji oraz urzędów publicznych i innych jednostek organizacyjnych.
05Czy Akademia CXM jest skierowana do firm B2B, czy B2C?
Akademia CXM jest odpowiednia do potrzeb organizacji, zarówno na rynku B2B, jak i B2C
06Czy po ukończeniu kursy otrzymam certyfikat?
Po ukończeniu Akademii CXM Elementary przy założeniu, że będziesz obecny/a na minimum 85% wszystkich warsztatów oraz w sytuacji nieobecności odrobisz zadania w czasie, gdy nie będziesz uczestniczył/a w wybranym module otrzymasz certyfikat.
07Czy kurs jest dostępny online?
Część spotkań w ramach kursu jest realizowana w formie spotkań online, część w formie warsztatów na żywo w Warszawie.
Porozmawiajmy