NEXT GENERATION CONSUMER CARE 2019

Everbe jest partnerem konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się 26 oraz 27 września w Warszawie. 

Hasłem tegorocznej edycji jest  ‘Total experience management’ , które to pojęcie odnosi się do holistycznego podejścia do doświadczeń nie tylko samych klientów, ale również pracowników, którzy odgrywają kluczową rolę w budowaniu doświadczenia klienta. 

Everbe będzie reprezentowała Marta Bryła -Gozdyra, które w prelekcji “Od doświadczenia klienta do budowy przewagi konkurencyjnej marki” opowie o tym, w jaki sposób budować proklienckie marki przez stworzenie modelu biznesowago opartego o koncentrację na zarządzaniu doświadczeniem klienta.

Wybrane elementy prezentacji:

  • Pomyśl o Customer Experience Management jako nowym modelu biznesowym twojej firmy
  • Spraw, by koncentracja na doświadczeniu klienta była serca biciem twojej marki
  • Uświadom menadżerom, jaką rolę w tworzeniu adwokatów marki pełni satysfakcja pracowników

Dołączcie do nas! Serdecznie zapraszamy i obiecujemy mnóstwo inspiracji!


Chcesz wiedzieć więcej?