Jak sprostać oczekiwaniom klientów i poprawić efektywność CX?

Na oczekiwania klientów wpływa wiele elementów – wiedza klienta, jego doświadczenia, etap życia, wiedza i kompetencje, motywacje, cechy osobowości, możliwości finansowe… i wiele innych. Kiedyś oczekiwania klientów kształtowali właściciele marek i ich konkurencja – DZIŚ na oczekiwania klientów wpływają wszystkie doświadczenia ze wszystkimi markami – zarówno te, których klient doświadczył sam, jak również te, o których dowiedział się od innych… jak i te, które sobie wyobraził.

W ostatnim Magazynie rynku nieruchomości Ligthouse o tym jak zmieniają się oczekiwania klientów zakupujących nieruchomości, i jak im sprostać, by poprawić efektywność Customer Experience.

Artykuł jest skierowany do biur i agentów nieruchomości, jednak z analiz oraz wskazówek w nim przedstawionych mogą skorzystać wszyscy właściciele marek produktów i usług.

Chcesz wiedzieć więcej?