Publikacje

13.05.2024

Dlaczego strategiczne zarządzanie doświadczeniem klienta nie uda się bez Customer Journey Map?

Customer Journey Według badań Forbsa „Customer Experience Trends” z 2023 roku 53% klientów wskazuje, że...

18.04.2024

W najnowszym EXM piszemy o strategiach w przywództwie humanocentrycznym

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i...

18.03.2024

W dodatku do CXM piszemy o mapowaniu Customer Journey, które zwiększa sprzedaż

W branży deweloperskiej, gdzie decyzje zakupowe są często jednymi z najważniejszych oraz często najtrudniejszych w...

13.03.2024

Employee Experience Management – idea, na którą nadszedł czas

Z badań prowadzonych w ostatnich kilku latach przez Instytut Gallupa wynika, że zaangażowanie pracowników jest...

12.03.2024

ROI i ROX w pomiarach efektywności CXM

Liczenie zwrotu z inwestycji (ROI)  w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów oraz pracowników, często niesie za sobą...

28.02.2024

Trendy 2023 – Employee Experience Management

Oto kilka trendów w zakresie Employee Experience Management na 2024 rok. I choć, jak to...

27.11.2023

Artykuł w listopadowo-grudniowym Customer Experience Manager na temat przywództwa

Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i klienci i pracownicy.  Nigdy wcześniej...

27.11.2023

Artykuł w CXM – rok 2024 pod znakiem Human Experience

Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem budowania proklienckich organizacji. Każda organizacja...

07.09.2023

Artykuł we wrześniowym magazynie CXM – o tym, że klientocentryczność wymaga wysiłku

Zmiana kursu na klienta jest łatwa. Wystarczy dobre przemówienie menadżera na wysokim szczeblu (im wyżej,...

04.08.2023

Artykuł w lipcowym magazynie CXM z przesłaniem do liderów

Rolą każdego dyrektora zarządzającego jest budowanie wartości, wartości, która obejmuje kilka obszarów:  wartość dla organizacji, która...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.