Publikacje

19.11.2024

Moment prawdy w zarządzeniu doświadczeniami klientów – wywiad z Martą Bryłą-Gozdyrą

Zapraszam do wywiadu, jaki przeprowadził ze mną Bartek Matusiak, redaktor naczelny Customer Experience Manager. Rozmowa...

18.09.2024

We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów

Jednym z fundamentalnych celów każdej marki jest stworzenie silnej więzi z konsumentami. Bez umiejętności zbudowania...

18.09.2024

W najnowszym numerze Employee Experience Manager piszemy o hierarchicznych silosach

W świecie zarządzania, również w kontekście budowania skoncentrowanej na kliencie kultury organizacyjnej, najczęściej mówi się...

15.07.2024

Strategia Customer Experience Management

Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to prywatnych, czy państwowych, posiadanie: strategii organizacji, strategii...

08.07.2024

Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę

Spełnianie obietnic przez markę ma bardzo duży wpływ na doświadczenia klientów oraz ich zaangażowanie. Świat...

24.05.2024

Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager

W majowo-czerwcowym numerze magazynu Employee Experience Manager został opublikowany artykuł z wybranymi informacjami najnowszego raportu...

13.05.2024

Dlaczego strategiczne zarządzanie doświadczeniem klienta nie uda się bez Customer Journey Map?

Customer Journey Według badań Forbsa „Customer Experience Trends” z 2023 roku 53% klientów wskazuje, że...

18.04.2024

W najnowszym EXM piszemy o strategiach w przywództwie humanocentrycznym

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i...

18.03.2024

W dodatku do CXM piszemy o mapowaniu Customer Journey, które zwiększa sprzedaż

W branży deweloperskiej, gdzie decyzje zakupowe są często jednymi z najważniejszych oraz często najtrudniejszych w...

13.03.2024

Employee Experience Management – idea, na którą nadszedł czas

Z badań prowadzonych w ostatnich kilku latach przez Instytut Gallupa wynika, że zaangażowanie pracowników jest...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.