15.07.2024
Strategia Customer Experience Management
15.07.2024
Strategia Customer Experience Management
08.07.2024
Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę
24.05.2024
Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager
13.05.2024
Dlaczego strategiczne zarządzanie doświadczeniem klienta nie uda się bez Customer Journey Map?
18.04.2024
W najnowszym EXM piszemy o strategiach w przywództwie humanocentrycznym
18.03.2024
W dodatku do CXM piszemy o mapowaniu Customer Journey, które zwiększa sprzedaż
13.03.2024
Employee Experience Management – idea, na którą nadszedł czas
12.03.2024
ROI i ROX w pomiarach efektywności CXM
28.02.2024
Trendy 2023 – Employee Experience Management
27.11.2023
Artykuł w listopadowo-grudniowym Customer Experience Manager na temat przywództwa