
19.11.2024
Moment prawdy w zarządzeniu doświadczeniami klientów – wywiad z Martą Bryłą-Gozdyrą
19.11.2024
Moment prawdy w zarządzeniu doświadczeniami klientów – wywiad z Martą Bryłą-Gozdyrą
18.09.2024
We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów
18.09.2024
W najnowszym numerze Employee Experience Manager piszemy o hierarchicznych silosach
15.07.2024
Strategia Customer Experience Management
08.07.2024
Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę
24.05.2024
Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager
13.05.2024
Dlaczego strategiczne zarządzanie doświadczeniem klienta nie uda się bez Customer Journey Map?
18.04.2024
W najnowszym EXM piszemy o strategiach w przywództwie humanocentrycznym
18.03.2024
W dodatku do CXM piszemy o mapowaniu Customer Journey, które zwiększa sprzedaż
13.03.2024
Employee Experience Management – idea, na którą nadszedł czas