Publikacje

24.09.2024

Przywództwo skupione na Employee Experience

Kilka dni temu zakończyła się VII edycja konferencji GFKM Leadership, która odbywała się w Gdańsku....

10.09.2024

VII edycja GFKM Leadership Conference: Kierunek Dobrostan

Serdecznie zapraszamy na VII edycję GFKM Leadership Conference, która odbędzie się 20 września 2024 roku...

22.05.2024

Sympozjum naukowe na Wydziale Nauk Społecznych 

22 maja 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Sympozjum naukowym poświęconym Współczesnym koncepcjom i metodom...

06.05.2024

X Summit 2024

Już 11 czerwca 2024r. , jak co roku w Złotych Tarasach w Warszawie już 3...

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

01.12.2023

X Summit „23

Za nami X Summit 2023r. W tym roku w warszawskich Złotych Tarasach zagościło ponad 500...

26.09.2023

X Summit – największa konferencja Customer & Employee Experience

22.05.2023

Konferencja wydziału Nauk Społecznych oraz Zakładu Zarządzania Akademii Mazowieckiej o współczesnych koncepcjach i metodach zarządzania zasobami ludzkimi

19 maja 2023 na zaproszenie Wydziału Nauk Społecznych oraz Zakład Zarządzania Akademii Mazowieckiej w Płocku...

10.03.2023

Spotkanie Innowacyjna Małopolska Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta

Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta. To motyw przewodni spotkania dla przedsiębiorców, startupowców,...

14.02.2023

Gala laureatów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki.

 W czwartek 09.02. 2023 miała. miejsce uroczysta Gala rozdania nagród „Firma Przyjazna Klientowi” oraz Inwestora...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.