Publikacje

22.05.2024

Sympozjum naukowe na Wydziale Nauk Społecznych 

22 maja 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Sympozjum naukowym poświęconym Współczesnym koncepcjom i metodom...

06.05.2024

X Summit 2024

Już 11 czerwca 2024r. , jak co roku w Złotych Tarasach w Warszawie już 3...

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

01.12.2023

X Summit „23

Za nami X Summit 2023r. W tym roku w warszawskich Złotych Tarasach zagościło ponad 500...

26.09.2023

X Summit – największa konferencja Customer & Employee Experience

22.05.2023

Konferencja wydziału Nauk Społecznych oraz Zakładu Zarządzania Akademii Mazowieckiej o współczesnych koncepcjach i metodach zarządzania zasobami ludzkimi

19 maja 2023 na zaproszenie Wydziału Nauk Społecznych oraz Zakład Zarządzania Akademii Mazowieckiej w Płocku...

10.03.2023

Spotkanie Innowacyjna Małopolska Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta

Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta. To motyw przewodni spotkania dla przedsiębiorców, startupowców,...

14.02.2023

Gala laureatów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki.

 W czwartek 09.02. 2023 miała. miejsce uroczysta Gala rozdania nagród „Firma Przyjazna Klientowi” oraz Inwestora...

01.10.2014

Konferencja B2B Sales Development

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.