Akademia Lidera Proklienckiej Marki

Akademia Lidera Proklienckiej Marki to kilkudniowy program skierowany do kady menadżerskiej na dwóch poziomach zarządzania:

  • Liderów na najwyższym poziomie zarządzania
  • Menadżerów średniego szczebla (liniowych)

Program pozwala zrozumieć menadżerom co składa się na prokliencką markę oraz czym charakteryzuje się proklienckie przywództwo. Akademia Lidera Proklienckiej Marki pokazuje rolę liderów w kształtowaniu kultury skoncentrowanej na człowieku – pracowniku i kliencie – pozwala nabyć wiedzę i podstawowe umiejętności związane z budową proklienckkich postaw pracowników.

Długość i zawartość merytoryczna programu uzależniona jest od poziomu zarządzania oraz potrzeb organizacji oraz jej liderów. Akademia Lidera Proklienckiej marki to program realizowany stacjonarnie, hybrydowo oraz online. Akademia Lidera łączy warsztaty z mentoringiem zespołowym oraz indywidualnym coachingiem.

OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE

„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”

„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”

„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”

„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”

„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”

„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”

Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj:

Ostatnie posty z naszego bloga

24.05.2024

Jak dotrzymać kroku i dogonić oczekiwania klientów ?

Artykuł pod raz pierwszy został opublikowany w magazynie Lighthouse i choć odnosi się do rynku…

08.05.2024

Styl przywództwa i kultura organizacyjna w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników

Styl przywództwa oraz kultura organizacyjna stanowią bardzo ważne obszary budowania koncentracji organizacji na człowieku i…

08.05.2024

Zwrot z inwestycji w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

18.04.2024

12 trendów w obszarze Employee Experience Management

2024 rok już całkiem mocno się rozpędził i zdecydowanie częściej i więcej , niż rok…

08.03.2024

Idea, na którą nadszedł czas – Employee Experience Management

Moje wystąpienie o tytule „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.