Akademia Lidera Proklienckiej Marki

Akademia Lidera Proklienckiej Marki to kilkudniowy program skierowany do kady menadżerskiej na dwóch poziomach zarządzania:

  • Liderów na najwyższym poziomie zarządzania
  • Menadżerów średniego szczebla (liniowych)

Program pozwala zrozumieć menadżerom co składa się na prokliencką markę oraz czym charakteryzuje się proklienckie przywództwo. Akademia Lidera Proklienckiej Marki pokazuje rolę liderów w kształtowaniu kultury skoncentrowanej na człowieku – pracowniku i kliencie – pozwala nabyć wiedzę i podstawowe umiejętności związane z budową proklienckkich postaw pracowników.

Długość i zawartość merytoryczna programu uzależniona jest od poziomu zarządzania oraz potrzeb organizacji oraz jej liderów. Akademia Lidera Proklienckiej marki to program realizowany stacjonarnie, hybrydowo oraz online. Akademia Lidera łączy warsztaty z mentoringiem zespołowym oraz indywidualnym coachingiem.

OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE

„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”

„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”

„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”

„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”

„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”

„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”

Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj:

Ostatnie posty z naszego bloga

16.12.2024

SPÓJNOŚĆ DOŚWIADCZEŃ I ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI KLIENÓW NA CUSTOMER JOURNEY

SPÓJNOŚĆ DOŚWIADCZEŃ I ZARZĄDZANIE OCZEKIWANIAMI KLIENÓW NA CUSTOMER JOURNEY DROGĄ DO BUDOWANIA ICH ZAANGAŻOWANIA 5…

19.11.2024

O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT

O EMOCJACH Z PERSPEKTYWY CUSTOMER EXPERIENCE Temat emocji rozgrzewa Polski CX-owy rynek. I słusznie, ponieważ…

19.11.2024

JAK RADZIĆ SOBIE Z SILOSOWAOŚCIĄ  W ORGANIZACJI?

JAK RADZIĆ SOBIE Z SILOSOWOŚCIĄ W ORGANIZACJI? CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO ARTYKUŁU: W maju…

10.10.2024

STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE

STRATEGIA CUSTOMER EXPERIENCE CO ZNAJDZIESZ W ARTYKULE? Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to…

25.09.2024

Przesłanie CX Day w 2024r. – dobre doświadczenia klientów przynoszą lepsze rezultaty dla klientów, pracowników i organizacji

Większość organizacji, zwłaszcza tych, które świadomie zajmują się zarządzaniem doświadczeniami klientów rozumie, że prawdziwe zaangażowanie…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.