Akademia Lidera Proklienckiej Marki

Akademia Lidera Proklienckiej Marki to kilkudniowy program skierowany do kady menadżerskiej na dwóch poziomach zarządzania:

  • Liderów na najwyższym poziomie zarządzania
  • Menadżerów średniego szczebla (liniowych)

Program pozwala zrozumieć menadżerom co składa się na prokliencką markę oraz czym charakteryzuje się proklienckie przywództwo. Akademia Lidera Proklienckiej Marki pokazuje rolę liderów w kształtowaniu kultury skoncentrowanej na człowieku – pracowniku i kliencie – pozwala nabyć wiedzę i podstawowe umiejętności związane z budową proklienckkich postaw pracowników.

Długość i zawartość merytoryczna programu uzależniona jest od poziomu zarządzania oraz potrzeb organizacji oraz jej liderów. Akademia Lidera Proklienckiej marki to program realizowany stacjonarnie, hybrydowo oraz online. Akademia Lidera łączy warsztaty z mentoringiem zespołowym oraz indywidualnym coachingiem.

OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE

„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”

„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”

„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”

„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”

„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”

„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”

Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj:

Ostatnie posty z naszego bloga

20.03.2025

Czy docenianie to tylko miły gest, czy realna strategia wzrostu?

CZEGO DOWIESZ SIĘ Z TEGO ARTYKUŁU? Firmy, które chcą budować swoją przewagę i chcą wygrywać…

13.03.2025

Zaangażowanie zaczyna się od poczucia sensu. Jak firmy mogą go budować?

6 rzeczy, których dowiesz się z tego artykułu: W pracy, gdzie spędzamy znaczną część swojego…

04.03.2025

Pomysły na docenianie w proklienckiej transformacji – bez kosztów i nagród

Czego dowiesz się z tego artykułu? Docenianie w pracy nie jest jedynie „miłym gestem”. Jeśli…

18.02.2025

Na czym warto się skupić w 2025r., by osiągać lepsze wyniki w CX i EX?

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i  stawiają markom coraz wyższą poprzeczkę. Jeśli organizacji…

08.02.2025

Zwrot z inwestycji (ROI) w Customer Experience Management

Budowanie proklienckich organizacji oraz ważność koncentracji na doświadczeniach klienta mocno zagościły w polskim biznesie. Zarówno…

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.