Akademia Lidera Proklienckiej Marki to kilkudniowy program skierowany do kady menadżerskiej na dwóch poziomach zarządzania:
- Liderów na najwyższym poziomie zarządzania
- Menadżerów średniego szczebla (liniowych)
Program pozwala zrozumieć menadżerom co składa się na prokliencką markę oraz czym charakteryzuje się proklienckie przywództwo. Akademia Lidera Proklienckiej Marki pokazuje rolę liderów w kształtowaniu kultury skoncentrowanej na człowieku – pracowniku i kliencie – pozwala nabyć wiedzę i podstawowe umiejętności związane z budową proklienckkich postaw pracowników.
Długość i zawartość merytoryczna programu uzależniona jest od poziomu zarządzania oraz potrzeb organizacji oraz jej liderów. Akademia Lidera Proklienckiej marki to program realizowany stacjonarnie, hybrydowo oraz online. Akademia Lidera łączy warsztaty z mentoringiem zespołowym oraz indywidualnym coachingiem.
OPINIE LIDERÓW NA TEMAT AKADEMII LIDERA W EVERBE
„Możliwość wymiany myśli w szerokim gronie menadżerów, inspirującą wiedza skłaniająca do przemyśleń. Atmosfera spotkania sprzyjająca dobrej jakości rozmowom.”
„Poszerzenie horyzontów i nowe inspiracje są bardzo rozwojowe. Potwierdzenie, że moja osobista postawa prokliencka jest ważna, słuszna i uzasadniona. Pokazanie, że nie wszyscy menadżerowie to rozumieją i wymaga to grupowej pracy oraz współpracy.”
„Wiedza i doskonała umiejętność jej przekazania na najwyższym poziomie. Rzetelna wiedza oparta na doświadczeniu i rzeczywistych przykładach. I tak lubię :-)”
„Omówienie barier w transformacji – bo muszę ich być świadoma. przykłady i statystyki dają obraz. Prosty przekaz, ciekawe ćwiczenia i narzędzia, jasna, inspirującą prezentacja bardzo przydatnych dla mnie treści.”
„Jeśli firma planuje takie zmiany w stronę klienta, to bez Akademii Liderów Proklienckiej Marki się nie obędzie.”
„Wiedza z tego zakresu jest kluczowa dla świadomych menadżerów chcących podnieść efektywność pracy swojej, zespołu oraz wyniki firmy.”
Więcej na temat przywództwa przeczytasz tutaj: