DLA EKSPERTÓW CX/EX I WSZYSTKICH LIDERÓW, KTÓRZY UWAŻAJĄ, ŻE HUMAN EXPERIENCE TO DOBRA DROGA DO ZMIANY NA ŚWIECIE I NA WŁASNYM PODWÓRKU
Nowy Rok tuż tuż, zatem czas na specjalne CX/EX-owe życzenia. Wchodząc w Nowy 2025 życzę wszystkim – zarówno tym, którzy dopiero odkrywają CX/EX, tym, którzy utwierdzają się w przekonaniu, że Human Experience to dobra droga do zmiany na świecie, jak i CX/EX owym „geekom”, a także wszystkim liderom, bo to oni napędzają innych.
- INSPIRUJĄCEJ WIZJI – by wiedzieć, w jaką stronę iść i motywować innych do działania w obszarze tworzenia unikalnych, wartościowych doświadczeń
- ODWAGI – by śmiało wprowadzać zmiany, które kształtują przyszłość i budują prokliencką kulturę i zmieniają na lepsze świat klientów, pracowników i organizacji i środowiska wokół nas
- CIERPLIWOŚCI I WYTRWAŁOŚCI – by nie ustawać w dążeniu do wartościowych zmian nawet w obliczu wyzwań i trudności
- INSPIRACJI – by każdy dzień przynosił nowe pomysły na tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów i pracowników
- AUTENTYCZNOŚCI – by Wasze działania były spójne z Wami i wartościami Waszych organizacji i prawdziwie odpowiadały na potrzeby klientów oraz zespołów
- LOJALNYCH KLIENTÓW – którzy docenią Wasze wysiłki i staną się ambasadorami marki, pomagając Wam rozwijać i siebie i organizację oraz osiągać kolejne sukcesy
- ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU – który z pasją i energią realizuje wspólną wizję, napędzając wartościowe dla klientów organizacji zmiany
- PRZEMYŚLANYCH INNOWACJI – żeby innowacje, nie były tylko technologiczne, technologie i i nowe narzędzia ułatwiały i wspierały Was w dostarczaniu jeszcze lepszych doświadczeń klientów i pracowników
- ŚWIETNYCH WYNIKÓW – w formie mierzalnych efektów, które potwierdzają, że człowiek, a w tym CX i EX to klucz do sukcesu organizacji
- BUDOWANIA MOSTÓW – między działami, zespołami i poziomami organizacji, by wspólnie realizować wielkie cele i czerpać radość ze wspólnej pracy
- WSPARCIA ZARZĄDU – aby każdy projekt miał solidne fundamenty i strategiczne priorytety, a zaangażowane przywództwo napędzało motywację i zaangażowanie do koncentracji na tym co ważne dla ludzi i organizacji
- EMPATII I ZROZUMIENIA – zarówno dla klientów, jak i dla współpracowników, bo to one są podstawą każdej relacji oraz osobistej satysfakcji
- ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO – by stale poszerzać horyzonty, zdobywać nową wiedzę, rozwijać umiejętności oraz twórczo dyskutować – tutaj zapraszam do nowej Akademii Customer Experience Management
- PIĘKNYCH MOMENTÓW PRAWDY – które utwierdzają Was w przekonaniu, że to, co robicie, ma sens, zmienia świat na lepsze, a Wam pomaga realizować swoje pasje
- SATYSFAKCJI I DUMY – z każdego małego i dużego sukcesu, który zbliża Was i Wasze zespoły do realizacji marzeń i celów
- MOMENTÓW WOW
–momentów, które pozytywnie Was zaskoczą, do których będziecie chętnie wracać, i które będą napędzały Wasz entuzjazm - OTWARTOŚCI NA ZMIANY – by z łatwością i akceptacją napędzać i adaptować się do tego, co nowe, nawet, gdy nie jest Wam znane
- RÓWNOWAGI MIĘDZY STRATEGIĄ A DZIAŁANIEM – abyście mogli jednocześnie planować dalekosiężnie i działać skutecznie tu i teraz
- DOCENIANIA KAŻDEGO KROKU– by cieszyć się zarówno procesem, jak i rezultatami na drodze transformacji
i .. HARMONII W PRACY I ŻYCIU OSOBISTYM – bo zadowolona i zadowolony TY to zadowoleni klienci i pracownicy oraz wszyscy Ci, którzy są blisko Ciebie.
Szczęśliwego Nowego 2025 Roku!
Marta Bryła-Gozdyra
Dyrektor Zarządzająca w Everbe