20 ŻYCZEŃ NA  2025 ROK

DLA EKSPERTÓW CX/EX  I WSZYSTKICH LIDERÓW, KTÓRZY UWAŻAJĄ, ŻE HUMAN EXPERIENCE TO DOBRA DROGA DO ZMIANY NA ŚWIECIE I NA WŁASNYM PODWÓRKU

Nowy Rok tuż tuż, zatem czas na specjalne CX/EX-owe życzenia. Wchodząc w Nowy 2025 życzę wszystkim – zarówno tym, którzy dopiero odkrywają CX/EX, tym, którzy utwierdzają się w przekonaniu, że Human Experience to dobra droga do zmiany na świecie, jak i CX/EX owym „geekom”, a także wszystkim liderom, bo to oni napędzają innych.

  1. ODWAGI  – by śmiało wprowadzać zmiany, które kształtują przyszłość i budują prokliencką kulturę i zmieniają na lepsze świat klientów, pracowników i organizacji i środowiska wokół nas
  2. CIERPLIWOŚCI I WYTRWAŁOŚCI – by nie ustawać w dążeniu do wartościowych zmian nawet w obliczu wyzwań i trudności
  3. INSPIRACJI  – by każdy dzień przynosił nowe pomysły na tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów i pracowników
  4. AUTENTYCZNOŚCI –  by Wasze działania były spójne z Wami i wartościami Waszych organizacji i prawdziwie odpowiadały na potrzeby klientów oraz zespołów
  5. LOJALNYCH KLIENTÓW – którzy docenią Wasze wysiłki i staną się ambasadorami marki, pomagając Wam rozwijać i siebie i organizację oraz osiągać kolejne sukcesy
  6. ZAANGAŻOWANEGO ZESPOŁU – który z pasją i energią realizuje wspólną wizję, napędzając wartościowe dla klientów organizacji zmiany
  7. PRZEMYŚLANYCH INNOWACJI – żeby innowacje, nie były tylko technologiczne,  technologie i i nowe narzędzia ułatwiały i wspierały Was w dostarczaniu jeszcze lepszych doświadczeń klientów i pracowników
  8. ŚWIETNYCH WYNIKÓW – w formie mierzalnych efektów, które potwierdzają, że człowiek, a w tym  CX i EX to klucz do sukcesu organizacji
  9. BUDOWANIA MOSTÓW – między działami, zespołami i poziomami organizacji, by wspólnie realizować wielkie cele i czerpać radość ze wspólnej pracy
  10. WSPARCIA ZARZĄDU – aby każdy projekt miał solidne fundamenty i strategiczne priorytety, a zaangażowane przywództwo napędzało motywację i zaangażowanie do koncentracji na tym co ważne dla ludzi i organizacji
  11. EMPATII I ZROZUMIENIA – zarówno dla klientów, jak i dla współpracowników, bo to one są podstawą każdej relacji oraz osobistej satysfakcji
  12. ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO – by stale poszerzać horyzonty, zdobywać nową wiedzę, rozwijać umiejętności oraz twórczo dyskutować – tutaj zapraszam do nowej Akademii Customer Experience Management
  13. PIĘKNYCH MOMENTÓW PRAWDY – które utwierdzają Was w przekonaniu, że to, co robicie, ma sens, zmienia świat na lepsze, a Wam pomaga realizować swoje pasje
  14. SATYSFAKCJI I DUMY – z każdego małego i dużego sukcesu, który zbliża Was i Wasze zespoły do realizacji marzeń i celów
  15. MOMENTÓW WOW  – momentów, które pozytywnie Was zaskoczą, do których będziecie chętnie wracać, i które będą napędzały Wasz entuzjazm
  16. OTWARTOŚCI NA ZMIANY – by z łatwością i akceptacją napędzać i adaptować się do tego, co nowe, nawet, gdy nie jest Wam znane
  17. RÓWNOWAGI MIĘDZY STRATEGIĄ A DZIAŁANIEM – abyście mogli jednocześnie planować dalekosiężnie i działać skutecznie tu i teraz
  18. DOCENIANIA  KAŻDEGO KROKU– by cieszyć się zarówno procesem, jak i rezultatami na drodze transformacji

.. HARMONII W PRACY I ŻYCIU OSOBISTYM – bo zadowolona i zadowolony TY to zadowoleni klienci i pracownicy oraz  wszyscy Ci, którzy są blisko Ciebie.

Szczęśliwego Nowego 2025 Roku!  

Marta Bryła-Gozdyra

Dyrektor Zarządzająca w Everbe

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.