CES (Customer Effort Score) w budowaniu zaangażowania klientów

O tym, dlaczego lubimy chodzi drogami na skróty z perspektywy wiedzy o mózgu i psychologii zachowań. O tym, dlaczego prościej, szybciej, wygodniej = lepiej. 

O tym wszystkim w kontekście wykorzystania wskaźnika CES (Customer Effort Score) w budowaniu zaangażowania klientów rozmawialiśmy z wyjątkowymi Ludźmi – Laureatami Firmy Przyjaznej Klientowi w czasie dzisiejszych warsztatów. 

Dziękujemy i Laureatom i organizatorom programu Firma Przyjazna Klientowi!

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.