Dołącz do Akademii CXM i skutecznie przeprowadź swoją firmę przez transformację

W przesłaniu CX Day w 2024 roku  „Good CX delivers better outcomes for customers, employees, and organizations” stowarzyszenie zrzeszające profesjonalistów i pasjonatów CXM (Customer Experience Professionals Association)  odwołuje się do tego, że skuteczne wdrożenie Customer Experience jest nie tylko zbiorem technik czy narzędzi, ale musi być przeprowadzone we właściwy sposób przez wykwalifikowanych specjalistów.

Istnieje kilka kluczowych elementów, które pokazują głębszy sens tego przesłania w kontekście biznesowym:

Profesjonalne wdrożenie CXM przekłada się na konkretne wyniki biznesowe

Właściwie zaprojektowane i wdrożone doświadczenia klienta prowadzą do realnych korzyści finansowych. Mówimy tutaj o większej lojalności klientów, wzroście przychodów, zwiększeniu wartości klientów przez ich dłuższy cykl życia oraz redukcji kosztów związanych z rozwiązywaniem problemów. Dobre wdrożenie CX prowadzi również do wzrostu rekomendacji marki przez zadowolonych klientów, co wspiera organiczny rozwój firmy.

Właściwe podejście do CXM angażuje pracowników

Zaangażowanie pracowników jest fundamentem dla każdego programu CX. Kiedy specjaliści odpowiednio przekażą ideę, że CX to coś, co obejmuje każdego pracownika, niezależnie od roli, pracownicy poczują się bardziej związani z misją firmy. Dobrze przeprowadzona transformacja CXM wzmacnia motywację, co zwiększa produktywność i zadowolenie zespołu. 

Zarządzanie CXM na wysokim poziomie przyciąga uwagę liderów

Wiele firm walczy o to, aby przekonać swoich liderów do znaczenia CXM jako kluczowej strategii biznesowej. Dobrze zaplanowane wdrożenie CXM, poparte faktami i mierzalnymi wynikami, pomaga zdobyć wsparcie najwyższego kierownictwa. CEO i inne osoby decyzyjne widzą w tym klarowną ścieżkę do wzrostu, która opiera się nie tylko na satysfakcji klientów, ale na lepszych wynikach finansowych całej organizacji.

CXM jako strategiczny element biznesu

Dobre wdrożenie CXM nie kończy się na jednorazowej poprawie. Profesjonalne i długofalowe wdrożenie CX może przekształcić całą organizację, czyniąc CXM jednym z kluczowych elementów strategii firmy. W praktyce oznacza to większą adaptację do potrzeb rynku, lepsze zrozumienie klientów i szybszą reakcję na zmieniające się oczekiwania, co pomaga firmom przewidywać trendy i zmieniać rynek oraz generować wzrost, zwiększać innowacyjność i budować przewagę konkurencyjną.

Podsumowując – właściwe wdrożenie CXM, przeprowadzone przez wykwalifikowanych specjalistów, działa, ponieważ przynosi mierzalne, długoterminowe korzyści, obejmujące zarówno finansowe wyniki organizacji, jak i zaangażowanie pracowników. CXM jest  strategicznym podejściem do budowania przewagi konkurencyjnej i lojalności klientów w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym​.

W Akademii Customer Experience Management od 2015 roku kształcimy profesjonalistów zajmujących się transformacją przez Customer Experience Management.  Oferujemy kompleksowy 7-dmio miesięczny program, na który składają się spotkania online i offline, w którym krok po kroku przeprowadzamy uczestników przez zdobywanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności związanych z transformacją Customer Experience.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.