CUSTOMER CARE FESTIVAL 2019

Pod koniec maja największe wydarzenie w Polsce w obszarze customer care – Everbe przez trzy dni będzie dzielić się w uczestnikami Festivalu naszymi doświadczeniami z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń klienta oraz zastosowania podejścia Design Thinking oraz Service Design w projektowaniu skutecznych programów edukacyjnych budujących proklienckie marki.

DZIEŃ 1

Pierwszego dnia spotkani wspólnie z Kamilą Popławską -Bernatowicz Marketing Managerem INGKA Centers opowiemy o tym, w jaki sposób krok po kroku Wola Park w Warszawie poznawał swoich klientów i lokalną społeczność – ich doświadczenia, oczekiwania i marzenia. Opowiemy o tym, jak wykorzystywaliśmy tę wiedzę oraz w jaki sposób Wola Park gromadzi lokalną społeczność w różnym wieku o różnych zainteresowaniach tworząc miejsce spotkań z prawdziwego zdarzenia.

DZIEŃ 2

Drugiego dnia Marta Bryła Gozdyra poprowadzi w rundach Round Tabels dwie dyskusje: Co to jest i czy warto wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów? Jak zrobić to efektywnie? Hasła wywoławcze: optymalizacja, wzrost efektywności, pozytywne doświadczenia, customer journey, satysfakcja i zaangażowanie klientów i pracowników, silna marka, ciągłe doskonalenie. Co zadowolony pracownik ma coś wspólnego z  zadowolonym klientem? Czy warto dbać o zaangażowanie pracowników, a jeśli tak – to jak to zrobić dobrze?

DZIEŃ 3

Trzeciego dnia opowiemy o tym jak wykorzystujemy podeście Service Design do tworzenia efektywnych programów szkoleniowych dotyczących budowy pozytywnych doświadczeń klienta na przykładzie firm w branży retail. W dyskusji przedstawimy historie naszych klientów  oraz opowiemy w jaki sposób wykorzystaliśmy podejście Service Design w budowaniu programów szkoleniowo-coachingowych z elementami grywalizacji.  A przy okazji przedstawimy kilka rad, kiedy podejście Service Desing się sprawdza, a kiedy nie zadziała.

SERDECZNIE WAS ZAPRASZAMY, WSTĘP WOLNY:-)

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.