Pod koniec maja największe wydarzenie w Polsce w obszarze customer care – Everbe przez trzy dni będzie dzielić się w uczestnikami Festivalu naszymi doświadczeniami z zakresu budowania pozytywnych doświadczeń klienta oraz zastosowania podejścia Design Thinking oraz Service Design w projektowaniu skutecznych programów edukacyjnych budujących proklienckie marki.
DZIEŃ 1
Pierwszego dnia spotkani wspólnie z Kamilą Popławską -Bernatowicz Marketing Managerem INGKA Centers opowiemy o tym, w jaki sposób krok po kroku Wola Park w Warszawie poznawał swoich klientów i lokalną społeczność – ich doświadczenia, oczekiwania i marzenia. Opowiemy o tym, jak wykorzystywaliśmy tę wiedzę oraz w jaki sposób Wola Park gromadzi lokalną społeczność w różnym wieku o różnych zainteresowaniach tworząc miejsce spotkań z prawdziwego zdarzenia.
DZIEŃ 2
Drugiego dnia Marta Bryła Gozdyra poprowadzi w rundach Round Tabels dwie dyskusje: Co to jest i czy warto wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów? Jak zrobić to efektywnie? Hasła wywoławcze: optymalizacja, wzrost efektywności, pozytywne doświadczenia, customer journey, satysfakcja i zaangażowanie klientów i pracowników, silna marka, ciągłe doskonalenie. Co zadowolony pracownik ma coś wspólnego z zadowolonym klientem? Czy warto dbać o zaangażowanie pracowników, a jeśli tak – to jak to zrobić dobrze?
DZIEŃ 3
Trzeciego dnia opowiemy o tym jak wykorzystujemy podeście Service Design do tworzenia efektywnych programów szkoleniowych dotyczących budowy pozytywnych doświadczeń klienta na przykładzie firm w branży retail. W dyskusji przedstawimy historie naszych klientów oraz opowiemy w jaki sposób wykorzystaliśmy podejście Service Design w budowaniu programów szkoleniowo-coachingowych z elementami grywalizacji. A przy okazji przedstawimy kilka rad, kiedy podejście Service Desing się sprawdza, a kiedy nie zadziała.
SERDECZNIE WAS ZAPRASZAMY, WSTĘP WOLNY:-)