Everbe jest partnerem biznesowym 5 Customer Congress 2019. Zapraszamy do wysłuchania i dyskusji w czasie naszego wystąpienia oraz na całodniowy warsztat.
Zarówno prelekcję, jak i warsztaty poprowadzi Marta Bryła-Gozdyra Customer & Employee Experience Management Coach.
Dodatkowe informacje
Zapraszamy do spotkania z nami w dniu 26 listopada w czasie wykładu pt. Słabe ogniwo we wdrożeniu customer experience i staniu się prokliencką marką.
Szczegóły naszego wystąpienia poniżej:
- Kiedy myślisz, że robisz customer experience, a okazuje się, że nic się nie zmienia – dlaczego customer journey to TYLKO dobry początek?
- Nigdy ci się nie uda, jeśli o to nie zadbasz – co jest najsłabszym ogniwem we wdrożeniu zarządzania doświadczeniami klientów i dlaczego?
- Od czego zacząć – najważniejsze kroki we wdrożeniu zarządzania doświadczeniami klientów na rynku B2B i B2C.
28 listopada zapraszamy na całodzienny warsztat, w czasie którego uczestnicy będą projektować program działań mający na celu zbudowanie proklienckiej kultury organizacyjnej wykorzystując metodologię design thinking.
Poniżej kilka informacji o naszym warsztacie:
Budowanie proklienckiej kultury wymaga cierpliwości oraz ciągłości działań. Powinno uwzględniać poziom motywacji i chęć do zmiany zarówno pracowników, jak i menadżerów oraz obecną kulturę organizacji.
Uczestnicy warsztatu będą mieli przed sobą zadanie zaprojektowania programu działań mającego na celu zbudowanie proklienckiej kultury ich organizacji oraz zbudowania zaangażowania pracowników oraz menadżerów. Będą bazować na wspólnych doświadczeniach oraz projektować działania, które potem będą mogli wdrożyć u siebie w firmie. Uczestnicy warsztatu będą pracować w dwóch zespołach, z których jeden będzie uwzględniał branżę B2B, drugi zaś B2C.
Warsztat jest skierowany do menadżerów oraz specjalistów bezpośrednio związanych z budowaniem doświadczenia klienta. W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać elementy metodologii Design Thinking oraz Walt Disney Strategy.
Link do wydarzenia: https://customercongress.pl