Spotkanie Innowacyjna Małopolska Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta

Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta. 🛃🙌 To motyw przewodni spotkania dla przedsiębiorców, startupowców, ludzi zainteresowanych prowadzeniem biznesu, które będzie miało miejsce w środę 15 marca w Hubraum w Krakowie.

Spotkanie jest organizowane przez Innowacyjną Małopolskę Innowacyjna Małopolska .

W czasie spotkania wystąpią eksperci z dziedziny Customer Experience: Seweryn Rudnicki, Marta Bryła-Gozdyra i Anna Wojcieszczak. W rolę moderatora wcieli się Anna Ledwoń-Blacha.

Marta Bryla-Gozdyra będzie miała przyjemność porozmawiać z uczestnikami spotkania o tym jak tworzyć #customerexperience i budować proklienckie marki.

Można dołączyć stacjonarnie (warto! bo będzie można zadawać pytania i poszerzyć sieć kontaktów), ale jak komuś nie po drodze, to przewidziana jest transmisja online. Zapraszamy!

👉 Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje rejestracja: https://cutt.ly/W8dnnDO

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.