CUSTOMER EXPERIENCE na rynku nieruchomości

W grudniowym wydaniu magazynu Estate został opublikowany artykuł autorstwa Marty Bryły-Gozdyry nt. Customer Experience na rynku nieruchomosci.

Fragment artykułu możecie przeczytać tutaj:

Era ekonomii doświadczeń

Artykuł opublikowany w sierpniu 1998 roku przez „Harvard Business Review” o tytule Welcome to the Experience Economy zapoczątkował nową erę w ekonomii, którą nazwano ekonomią doświadczeń (experience economy). Twórcami tego podejścia byli James H. Gilmore oraz B. Joseph Pine. Ekonomia doświadczeń została zdefiniowana przez nich jako nowa epoka rozwoju gospodarczego, w którym kluczowe jest  doświadczenie klienta z  marką. Tym samym zapoczątkowała ona nową erę zarówno dla firm, jak i ich klientów.  

Pozostała część artykułu w całości nieodpłatnie jest dostępna tutaj:

https://www.nieruchomosci-online.pl/publikacje/estate.html#04-2022

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.