CX Day 2022

CX Day obchodzony w każdy pierwszy wtorek października to sposób na uświadomienie znaczenia obsługi klienta i podziękowanie pracownikom za ich zaangażowanie w budowanie zadowolenia i zaangażowania klientów.

To dobry dzień, by świętować, gratulować sobie nawzajem, jednak jest to również doskonały dzień, w którym warto rozmawiać, edukować się nawzajem i inspirować do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów i pracowników.

Ja ze swojej strony chciałam podziękować wszystkim CX-owcom za ich zaangażowanie i wkład w budowanie świadomości i inspirowanie organizacji do koncentracji na kliencie i pracowniku – dzięki naszym działaniom zmieniamy świat na lepszy!

Jednak budowanie proklienckiej marki to gra zespołowa, jak powiedział Michael Jordan – talentem wygrasz mecz, po mistrzostwo sięga zespół. Dlatego dziękuję wszystkim zespołom, które się do tego przyłączają, bo to Wy gracie główne skrzypce!

W tym roku CX Day obchodzony jest pod hasłem CX Drives Success.

Koncentracja na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów:

  1. Zwiększa satysfakcję i zaangażowanie klientów
  2. Zwiększa satysfakcję i zaangażowanie pracowników
  3. Pomaga w osiągnięciu i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej
  4. Optymalizuje koszty
  5. Zwiększa zyski
  6. Zwiększa retencję klientów
  7. Wpływa na zwiększenie utrzymania klientów (zwiększa lojalność)

W takim szczególnym czasie, którego dziś doświadczamy, trudnej sytuacji politycznej, ekonomicznej i gospodarczej, w czasie, w którym zarówno pracownicy, jak i klienci doświadczają dużego niepokoju i stresu warto skoncentrować się na budowaniu pozytywnych doświadczeń ludzi wokół nas – pracowników, klientów, całej społeczności i świata.

Koncentracja na tym, co jest ważne, nie tylko wpływa na lepsze wyniki finansowe, ale koncentrując wszystkich na podążaniu w kierunku wizji nadaje sens naszym działaniom oraz zwiększa naszą osobistą satysfakcję.

Szczęśliwego CX Day!

Marta Bryła-Gozdyra, dyrektor zarządzający Everbe

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.