CX Day obchodzony w każdy pierwszy wtorek października to sposób na uświadomienie znaczenia obsługi klienta i podziękowanie pracownikom za ich zaangażowanie w budowanie zadowolenia i zaangażowania klientów.
To dobry dzień, by świętować, gratulować sobie nawzajem, jednak jest to również doskonały dzień, w którym warto rozmawiać, edukować się nawzajem i inspirować do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów i pracowników.
Ja ze swojej strony chciałam podziękować wszystkim CX-owcom za ich zaangażowanie i wkład w budowanie świadomości i inspirowanie organizacji do koncentracji na kliencie i pracowniku – dzięki naszym działaniom zmieniamy świat na lepszy!
Jednak budowanie proklienckiej marki to gra zespołowa, jak powiedział Michael Jordan – talentem wygrasz mecz, po mistrzostwo sięga zespół. Dlatego dziękuję wszystkim zespołom, które się do tego przyłączają, bo to Wy gracie główne skrzypce!
W tym roku CX Day obchodzony jest pod hasłem CX Drives Success.
Koncentracja na budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów:
- Zwiększa satysfakcję i zaangażowanie klientów
- Zwiększa satysfakcję i zaangażowanie pracowników
- Pomaga w osiągnięciu i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej
- Optymalizuje koszty
- Zwiększa zyski
- Zwiększa retencję klientów
- Wpływa na zwiększenie utrzymania klientów (zwiększa lojalność)
W takim szczególnym czasie, którego dziś doświadczamy, trudnej sytuacji politycznej, ekonomicznej i gospodarczej, w czasie, w którym zarówno pracownicy, jak i klienci doświadczają dużego niepokoju i stresu warto skoncentrować się na budowaniu pozytywnych doświadczeń ludzi wokół nas – pracowników, klientów, całej społeczności i świata.
Koncentracja na tym, co jest ważne, nie tylko wpływa na lepsze wyniki finansowe, ale koncentrując wszystkich na podążaniu w kierunku wizji nadaje sens naszym działaniom oraz zwiększa naszą osobistą satysfakcję.
Szczęśliwego CX Day!
Marta Bryła-Gozdyra, dyrektor zarządzający Everbe