CX w polskich organizacjach

Everbe od ponad siedmiu lat wspiera różnej wielkości firmy w budowaniu proklienckich marek przez wdrażanie  podejścia opartego o customer experience.  Gdy rozpoczynaliśmy naszą działalność, gdy używaliśmy słów „customer experience” niewiele firm, wiedziało o czym mówimy. Dziś większość firm wie, że tylko dopasowanie się do klienta, uwzględnienie w rozwoju firmy jego potrzeb i oczekiwań, pozwoli im na rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej. 

Zapraszamy Państwa do wypełnienia ankiety, której wyniki pokażą, jak firmy działające w Polsce budują prokliencką kulturę. Dane będą analizowane globalnie, a osoby, które wypełnią ankietę otrzymają szczegółowy raport z wynikami badania.  

Badanie jest anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmie maksymalnie 5 minut. Z góry dziękujemy za pomoc i wypełnienie ankiety i, jeśli to możliwe przekazanie jej dalej.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.