Gala laureatów Firma Przyjazna Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki.

 W czwartek 09.02. 2023 miała. miejsce uroczysta Gala rozdania nagród „Firma Przyjazna Klientowi” oraz Inwestora w Kapitał Ludzki. Podczas spotkania Laureaci otrzymali statuetki oraz certyfikaty.

W czasie Gali Marta Bryła-Gozdyra miała przyjemność wygłosić prelekcję na temat Przywództwa skoncentrowanego na człowieku.

Nagroda „Firma Przyjazna Klientowi” to szczególne wyróżnienie, które jest przyznawane w 100% na podstawie siły głosu Klientów. Oznacza to, że działania podejmowane przez wyróżnione firmy są dostrzegane i doceniane przez Klientów.

Wśród wyróżnionych firm w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi 2022” znajdują się (kolejność alfabetyczna):
4Life Direct Polska
Dalkia Polska Energia S.A.
ECO Jelenia Góra, ECO Kutno, ECO Malbork, ECO Tarnobrzeg, Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A.
ERGO Hestia
Grupa Masterlease
IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
Mondial Assistance Sp.z o.o.
Natural Pharmaceuticals
NTFY – Nice To Fit You
Orange Polska
PGE Obrót S.A.
Punkta
Santander Consumer Bank SA
SMEO
VB Leasing S.A.
WeNet Group S.A.
Wonga

Certyfikat „Inwestor w Kapitał Ludzki” to szczególne wyróżnienie, które w 100% oparte jest o siłę głosu pracowników na temat tworzonego przez pracodawcę miejsca pracy.

Wśród wyróżnionych pracodawców w ramach programu „Inwestor w Kapitał Ludzki 2022” znajdują się (kolejność alfabetyczna):
Asseco Data Systems
Bank Gospodarstwa Krajowego
Colliers
Cushman & Wakefield
Doehler Sp. z o.o. oraz Dohler Polska Sp. z o.o.
Inter Cars S.A.
ILS Sp. z o.o.
KUKE
LeasingTeam Group
Lidl Polska
LINK4
Michelin Polska SA
NetWorkS!
PERN S.A.
Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Toyota Boshoku Legnica
Unum Życie TUiR S.A.
WeNet Group S.A.

Gratulujemy wszystkim i czekamy na kolejne nagrody w 2023 roku!

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.