Artykuł w magazynie CXM na item organizacji inteligentnych emocjonalnie

Fragment artykułu, który ukazał na się oraz w styczniowym wydaniu Customer Experience Manager.

Jeśli chcemy zbudować silną firmę, która daje wartość dla klientów, pracowników oraz pozostałych interesariuszy, to nie będziemy w stanie zrealizować tego celu, jeśli nasza organizacja nie będzie inteligenta emocjonalnie.  Inteligencja emocjonalna oraz umiejętności, które się na nią składają są istotnymi czynnikami filozofii zarządzania organizacją oraz tym, co wpływa na zapewnienie firmie wzrostu oraz zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Inteligentne emocjonalnie organizacje przede wszystkim charakteryzują się spójnością – pomiędzy tym, co mówią, a tym co robią. Jeśli wizja i wartości mówią jedno, a akceptowane zachowania w firmie, pokazują coś innego – niesie to za sobą wiele negatywnych skutków emocjonalnych. Rozczarowanie, bezsilność, lęk, brak poczucia bezpieczeństwa, złość, to tylko niektóre z emocji, które mogą towarzyszyć pracownikom. Podobnie jest również wtedy, kiedy wizja i wartości organizacji są sprzeczne z tym, jakie wartości i cele ma pracownik – źle zrekrutowany pracownik, który źle się czuje w organizacji będzie odczuwał tę samą paletę negatywnych odczuć.

Artykuł ukazał na się oraz w styczniowym wydaniu Customer Experience Manager oraz platformie Insight (https://insight.cxmanager.pl).

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.