Jak sprostać oczekiwaniom klientów i poprawić efektywność CX?

Na oczekiwania klientów wpływa wiele elementów – wiedza klienta, jego doświadczenia, etap życia, wiedza i kompetencje, motywacje, cechy osobowości, możliwości finansowe… i wiele innych. Kiedyś oczekiwania klientów kształtowali właściciele marek i ich konkurencja – DZIŚ na oczekiwania klientów wpływają wszystkie doświadczenia ze wszystkimi markami – zarówno te, których klient doświadczył sam, jak również te, o których dowiedział się od innych… jak i te, które sobie wyobraził.

W ostatnim Magazynie rynku nieruchomości Ligthouse o tym jak zmieniają się oczekiwania klientów zakupujących nieruchomości, i jak im sprostać, by poprawić efektywność Customer Experience.

Artykuł jest skierowany do biur i agentów nieruchomości, jednak z analiz oraz wskazówek w nim przedstawionych mogą skorzystać wszyscy właściciele marek produktów i usług.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.