Kongres Customer Experience 2020

Everbe jest partnerem VI edycji kogresu Customer Experience, na który zapraszamy już 7 września :-))

Marta Bryła-Gozdyra będzie miała przyjemność poprowadzić panel dyskusyjny, w którym wspólnie z Kornelią Musiałowską -Kałużną, Mirosławem Mikłosem, Grzegorzem Dudzińskim, Piotrem Ziarek będą rozmawiali o kulturze zorientowanej na klienta.

Porozmawiamy między innymi o tym, czy i jak kultura organizacyjna pomogła, czy też utrudniła koncentrację na kliencie, gdy pojawił się Covid-19. Poruszymy również te elementy, które utrudniają tworzenie proklienckiej kultury oragnizacyjnej.

Zaraz potem wspólnie z Karolem Turkiem z SEB Group, właścicielem marki Tefal Home & Cook zapraszamy na wykład, w którem przedstawimy Przepis na prokliencką markę. Będziemy oczywiście korzystać z urządzeń dostępnych w sklepie Tefal Home & Cook, składniki i przyprawy przedstawimy w czasie wykładu:-)

Zapraszamy na spotkanie online i offline.

My pierwszy raz od wielu miesięcy będziemy w realu!!!

https://bmspolska.pl/wydarzenia/kongres-customer-experience-vi-edycja-2/

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.