Everbe jest partnerem VI edycji kogresu Customer Experience, na który zapraszamy już 7 września :-))
Marta Bryła-Gozdyra będzie miała przyjemność poprowadzić panel dyskusyjny, w którym wspólnie z Kornelią Musiałowską -Kałużną, Mirosławem Mikłosem, Grzegorzem Dudzińskim, Piotrem Ziarek będą rozmawiali o kulturze zorientowanej na klienta.
Porozmawiamy między innymi o tym, czy i jak kultura organizacyjna pomogła, czy też utrudniła koncentrację na kliencie, gdy pojawił się Covid-19. Poruszymy również te elementy, które utrudniają tworzenie proklienckiej kultury oragnizacyjnej.
Zaraz potem wspólnie z Karolem Turkiem z SEB Group, właścicielem marki Tefal Home & Cook zapraszamy na wykład, w którem przedstawimy Przepis na prokliencką markę. Będziemy oczywiście korzystać z urządzeń dostępnych w sklepie Tefal Home & Cook, składniki i przyprawy przedstawimy w czasie wykładu:-)
Zapraszamy na spotkanie online i offline.
My pierwszy raz od wielu miesięcy będziemy w realu!!!