NEXT GENERATION CONSUMER CARE 2019

Everbe jest partnerem konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się 26 oraz 27 września w Warszawie. 

Hasłem tegorocznej edycji jest  ’Total experience management’ , które to pojęcie odnosi się do holistycznego podejścia do doświadczeń nie tylko samych klientów, ale również pracowników, którzy odgrywają kluczową rolę w budowaniu doświadczenia klienta. 

Everbe będzie reprezentowała Marta Bryła -Gozdyra, które w prelekcji „Od doświadczenia klienta do budowy przewagi konkurencyjnej marki” opowie o tym, w jaki sposób budować proklienckie marki przez stworzenie modelu biznesowago opartego o koncentrację na zarządzaniu doświadczeniem klienta.

Wybrane elementy prezentacji:

  • Pomyśl o Customer Experience Management jako nowym modelu biznesowym twojej firmy
  • Spraw, by koncentracja na doświadczeniu klienta była serca biciem twojej marki
  • Uświadom menadżerom, jaką rolę w tworzeniu adwokatów marki pełni satysfakcja pracowników

Dołączcie do nas! Serdecznie zapraszamy i obiecujemy mnóstwo inspiracji!

https://www.trioconferences.pl/www-VIII-Next_Generation-Consumer-Care/?gclid=EAIaIQobChMI9daam53a5AIVU6maCh3KcwzZEAAYASAAEgKOufD_BwE


Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.