Everbe jest partnerem konferencji Next Generation Consumer Care, która odbędzie się 26 oraz 27 września w Warszawie.
Hasłem tegorocznej edycji jest ’Total experience management’ , które to pojęcie odnosi się do holistycznego podejścia do doświadczeń nie tylko samych klientów, ale również pracowników, którzy odgrywają kluczową rolę w budowaniu doświadczenia klienta.
Everbe będzie reprezentowała Marta Bryła -Gozdyra, które w prelekcji „Od doświadczenia klienta do budowy przewagi konkurencyjnej marki” opowie o tym, w jaki sposób budować proklienckie marki przez stworzenie modelu biznesowago opartego o koncentrację na zarządzaniu doświadczeniem klienta.
Wybrane elementy prezentacji:
- Pomyśl o Customer Experience Management jako nowym modelu biznesowym twojej firmy
- Spraw, by koncentracja na doświadczeniu klienta była serca biciem twojej marki
- Uświadom menadżerom, jaką rolę w tworzeniu adwokatów marki pełni satysfakcja pracowników
Dołączcie do nas! Serdecznie zapraszamy i obiecujemy mnóstwo inspiracji!