O budowaniu miłości do klientów

O okazji Walentynek, wszystkim, którzy nas odwiedzają życzymy dużo miłości do siebie, innych i od innych każdego dnia.

Poniżej znajdują się linki do tekstów i nagrań, które publikowaliśmy z okazji Walentynek, nawiązując do klientów i pracowników 14 lutego w ciągu ostatnich kilku lat.

Miłej lektury i słuchania!

W tym artykule odnosimy psychologię miłości do psychologii budowania zaangażowania konsumentów

Z tego filmu dowiecie się, co ma wspólnego proces rekrutacji z randkowaniem

A z tego artykułu dowiecie się o customer journey miłości

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.