Poszukujemy stażysty/stki

OBSZAR: BADANIA I ANALIZA W PROJEKTOWANIU CUSTOMER EXPERIENCE

Miejsce pracy: Piaseczno k. Warszawy

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Czynny udział w projekcie dla klienta (zależy od dyspozycyjności)
  • Wsparcie w realizowaniu badań jakościowych i ilościowych
  • Pomoc przy analizie rynku oraz analizie treści informacji i przygotowywaniu raportów
  • Analiza i wypracowywanie wniosków oraz rekomendacji z badań jakościowych i ilościowych
  • Udział w warsztatach kreatywnych oraz projektowo-testowych (zależy od dyspozycyjności)

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

Najważniejsze:

  • Masz otwarty umysł, jesteś ciekawy ludzi i świata
  • Masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i potrafisz pracować w zespole
  • Lubisz podejmować kreatywne wyzwania i zależy ci na ciągłym rozwoju
  • Interesuje cię Customer Experience i/lub Employee Experience

Dodatkowo: 

  • Posiadasz rozwinięte umiejętności analityczne, lubisz pracować z danymi oraz potrafisz wyciągać i formułować wnioski na ich podstawie
  • Potrafisz prowadzić research internetowy
  • Chcesz łączyć pracę ze studiami
  • Dobrze znasz MS Office (w szczególności Power Point oraz mile widziany Excel)
  • Studiujesz min. na 3 roku lub skończyłeś/aś już studia (preferowane przez nas kierunki:socjologia, psychologia, antropologia lub inne kierunki humanistyczno-ekonomiczne) 

Oferujemy:

  • Płatny staż w firmie stawiającej na ciągły rozwój
  • Dowolną dyspozycyjność (wymiar godzin do ustalenia indywidualnie)
  • Możliwość pracy na stałe po odbyciu stażu
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Udział w ciekawych projektach
  • Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Więcej informacji o Everbe: www.everbe.pl

Z uwagi na bezpieczeństwo danych osobowych oraz zgodność z RODO twoje ogłoszenie powinno zawierać następującą informację: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Everbe w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.