Sympozjum naukowe na Wydziale Nauk Społecznych 

22 maja 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Sympozjum naukowym poświęconym Współczesnym koncepcjom i metodom zarządzania zasobami ludzkimi – Edycja IV na Wydziale Nauk Społecznych w Zakładzie Zarządzania w Płocku.

Temat, który poruszyliśmy dotyczył „Roli przywództwa w kształtowaniu inspirującej i wygrywającej kultury organizacyjnej.”

W czasie wykładu Marta Bryła-Gozdyra poruszyła temat przywództwa oraz roli liderów w kształtowaniu kultury organizacyjnej organizacji. Omówiła również najważniejsze obszary, które kształtują postawy liderów, a które budują pozytywną atmosferę w organizacji oraz wpływają na wzrost kreatywności oraz zaangażowania pracowników.

W sympozjum brali udział.

Prelegenci Sympozjum: 

  • dr hab. Jacek Woźniak – prof. Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie, wygłosi referat pt.:Praca hybrydowa po pandemii jako benefit.
  • dr Paweł Antoszak – Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział  Prawa i Ekonomii – wygłosi referat pn.: Zróżnicowanie wynagrodzeń w grupach zawodów wykonywanych w Polsce.
  • mgr Marta Bryła – Gozdyra – Human Experience Management Psycholog, CX/EX Konsultant & Mentor – wygłosi referat pt.: Rola przywództwa w kształtowaniu inspirującej i wygrywającej kultury organizacyjnej.
  • mgr Olga Siarkowska – Wykładowca w Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie, wygłosi referat pn.: Zaufanie a kontrola jako wyzwanie współczesnych menedżerów. 

oraz studenci:

  • Aleksandra Felkowska – Studentka WNS Akademii Mazowieckiej w Płocku – Kierunek Zarządzanie, wygłosi referat pt.: Badanie wpływu warunków materialnych na rozwój kariery zawodowej i osiągnięć edukacyjnych
  • Victoria Smith, Marta Buczek – Studentki Wydziału Biznesu Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie – Kierunek Zarządzanie wygłoszą referat pt.: Sukces w zmieniającym się środowisku biznesowym: psychologia zmiany.
  • Joanna Hapunowicz – Studentka Kierunku Psychologia Biznesu i Przywództwa  Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie, wygłosi referat pt.: Pasja źródłem sukcesu i szczęścia.
  • Natalia Wiśniewska – Studentka WNS Akademii Mazowieckiej – Kierunek Zarządzanie wygłosi referat pt.: Wpływ stresu na wypalenie zawodowe pracowników.
  • Jakub Tomczak – Student WNS Akademii Mazowieckiej – Kierunek Bezpieczeństwo Wewnętrzne, wygłosi referat pt.: Zarządzanie kryzysowe na przykładzie miasta Płock.

Rada Naukowa Sympozjum

prof. dr hab. n. med. Maciej Słodki – Rektor Akademii Mazowieckiej w Płocku. 

dr hab. Andrzej Kansy, prof. Akademii Mazowieckiej w Płocku – Prorektor ds. Studenckich i Dydaktyki Akademii Mazowieckiej w Płocku.

dr Anna Nowacka – prof. Akademii Mazowieckiej w Płocku Prorektor ds. Nauki i Rozwoju Akademii Mazowieckiej w Płocku.

dr Paweł Kaczmarczyk – Dziekan Wydziału Nauk Społecznych Akademii Mazowieckiej 
w Płocku.

prof. dr hab. Janina Sawicka – Kierownik Zakładu Ekonomii i Finansów, Wydział Nauk Społecznych Akademii Mazowieckiej w Płocku.

dr hab. Zbigniew Klimiuk, prof. Uczelni – Kierownik Katedry Ekonomii, Wydział Nauk Społecznych Akademii Mazowieckiej w Płocku

dr hab. Regina Lenart-Gansiniec, prof. Uczelni – Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.

dr hab. Jacek Woźniak, prof. Uczelni – Akademia Ekonomiczno – Humanistyczna w Warszawie.

dr Barbara A. Sypniewska – Akademia Ekonomiczno – Humanistyczna w Warszawie, Dziekan Wydziału Biznesu, Dyrektor Filii w Sochaczewie.

dr Andrzej Jagodziński – Kierownik Zakładu Zarządzania, Wydział Nauk Społecznych Akademii Mazowieckiej w Płocku.

dr Paweł Antoszak – Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Prawa i Ekonomii.

Dr hab. inż. Remigiusz Wiśniewski – prof. Uczelni – Akademia Mazowiecka w Płocku.

Dr Bogdan Guziński – Kierownik Zakładu Nauk o Polityce o Bezpieczeństwie, Wydział Nauk Społecznych Akademii Mazowieckiej. 

Dr Mariola Szewczyk  – Jarocka – Wydział Nauk Społecznych, Akademii Mazowieckiej w Płocku.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.