Ruszyły zapisy do Akademii CXM 2024

Ruszyły zapisy do zimowo-wiosennej edycji Akademii Customer Experience Management 2024.

Akademia CXM to kompleksowy program,  w czasie którego uczestnicy zapoznają się z teoretycznym i praktycznym podejściem do budowania proklienckiej organizacji przy wykorzystaniu zarządzania doświadczeniami klientów. 

Akademia CXM dostarcza gotowe narzędzia, praktyczne rozwiązania pozwalające na zrozumienie  oraz szybką implementację zarządzania doświadczeniami klientów  w organizacjach o różnej wielkości i profilu.

Program został opracowany w oparciu   o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu Customer Experience Management  w firmach działających w Polsce i poza granicami. 

Akademia CXM trwa 6 m-cy – warsztaty są prowadzone w wersji hybrydowej (online oraz stacjonarnie).

Mamy jeszcze 8 wolnych miejsc. Zapraszamy!

Więcej informacji:

  • Na naszej stronie w sekcji Akademia
  • Pod emailem akademiaCXM@everbe.pl
  • Pod telefonem: +48 666 686 246

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.