Ruszyły zapisy do zimowo-wiosennej edycji Akademii Customer Experience Management 2024.
Akademia CXM to kompleksowy program, w czasie którego uczestnicy zapoznają się z teoretycznym i praktycznym podejściem do budowania proklienckiej organizacji przy wykorzystaniu zarządzania doświadczeniami klientów.
Akademia CXM dostarcza gotowe narzędzia, praktyczne rozwiązania pozwalające na zrozumienie oraz szybką implementację zarządzania doświadczeniami klientów w organizacjach o różnej wielkości i profilu.
Program został opracowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu Customer Experience Management w firmach działających w Polsce i poza granicami.
Akademia CXM trwa 6 m-cy – warsztaty są prowadzone w wersji hybrydowej (online oraz stacjonarnie).
Mamy jeszcze 8 wolnych miejsc. Zapraszamy!
Więcej informacji:
- Na naszej stronie w sekcji Akademia
- Pod emailem akademiaCXM@everbe.pl
- Pod telefonem: +48 666 686 246