V Customer Experience Kongres

Everbe jest partnerem V Customer Experience Congress. Serdecznie zapraszamy na wykład „Customer Experience Management jako model biznesowy proklienckiej marki. Jak wznieść się na wyższy poziom dzięki wykorzystaniu C8H11NO2?”

Poniżej obszary, o których będziemy rozmawiać z uczestnikami:

Czy jak mówisz o customer experience w Twojej firmie, to inni się uśmiechają, czy traktują to poważnie?

Żeby wiedzieć gdzie chcesz dojść, musisz wiedzieć gdzie jesteś – na jakim etapie budowania proklienckiej marki jest Twoja firma?

Jak z małego grona ambasadorów Twojej marki stworzyć armię wyznawców?

Będzie ciekawie – obiecujemy i zapraszamy 🙂

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.