W dodatku do CXM piszemy o mapowaniu Customer Journey, które zwiększa sprzedaż

W branży deweloperskiej, gdzie decyzje zakupowe są często jednymi z najważniejszych oraz często najtrudniejszych w życiu klientów, zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów oraz  optymalizacja ścieżki klienta (customer journey) jest ważnym elementem wsparcia klienta w kontakcie z marką.  Ścieżka klienta to złożony proces, który obejmuje wszystkie etapy, przez które przechodzi potencjalny nabywca – od pierwszego zainteresowania nieruchomością, przez proces decyzyjny, aż po zakup i późniejsze doświadczenia. W branży, gdzie emocje, oczekiwania i inwestycje są znaczące, głębokie zrozumienie tych etapów pozwala firmom deweloperskim nie tylko dostosować swoje usługi do indywidualnych potrzeb klientów, ale także budować długotrwałe relacje i zaufanie.

Znaczenie mapowania ścieżki klienta w branży deweloperskiej wykracza poza prostą sprzedaż nieruchomości. To strategia, która pozwala firmom na wypracowanie przewagi konkurencyjnej przez: świadome zarządzanie doświadczeniami klientów, na co składa się identyfikacja kluczowych dla klienta kanałów kontaktu, doświadczeń i potrzeb klientów, a później łagodne przejście momentów prawdy na całej ścieżce klienta po  optymalizację każdego z nich. W świecie nieruchomości, gdzie klienci poszukują nie tylko mieszkania czy domu, ale kompleksowych rozwiązań i pozytywnych doświadczeń, które kojarzą się z prawdziwym domem, zrozumienie oraz doskonalenie ścieżki klienta staje się fundamentem dla budowania silnej i rozpoznawalnej marki deweloperskiej.

Dalsza część artykułu jest dostępna w CXM, a za kilka miesięcy na naszym blogu

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.