X Summit „23

Za nami X Summit 2023r. W tym roku w warszawskich Złotych Tarasach zagościło ponad 500 osób.

Everbe miało przyjemność być patronem merytorycznym tego spotkania.

Marta Bryła-Gozdyra przedstawiła temat – Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń pracowników. O czego zacząć, jak to zrobić, jakich błędów nie popełnić.

W spotkaniu wystąpili między innymi:

  • Anna Grzech z Marcopolu, która opowiedziała o pierwszych krokach w zarządzaniu doświadczeniami klientów – problemy, wyzwania, efekty.
  • Karolina Sielska -Bielska z Symfonii, która opowiedziała o tym, jak CX Manager może zaangażować firmę do koncentracji na kliencie
  • Piotr Gołąbek z ING Polska, który opowiedział o dokonywaniu właściwych wyborów – czyli o zwiększaniu skuteczności CX.
  • Radek Matuszewska z Groupe SEB, który opowiedział o tym, jak budować kulturę odpowiedzialności za pracownika, klienta oraz organizację.
  • Anna Gruszczyńska z OLX, która opowiedział o tym jak od empatii przejść do zbudowania koncentracji na kliencie i pracowniku.
  • Aleksandra Gorbacz z Nationale Nederlanden Polska, która opowiedziała o blaskach i cieniach wykorzystywania niezamówionego głosu klienta.
  • Aneta Pruk z Vision Express, która opowiedziała o tym, czy NPS wystarczy w budowaniu jakości obsługi klienta.
  • Marek Wajda z Ultimo, który opowiedział o personalizacji doświadczeń klienta i o tym, jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę.

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.