Za nami X Summit 2023r. W tym roku w warszawskich Złotych Tarasach zagościło ponad 500 osób.
Everbe miało przyjemność być patronem merytorycznym tego spotkania.
Marta Bryła-Gozdyra przedstawiła temat – Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń pracowników. O czego zacząć, jak to zrobić, jakich błędów nie popełnić.
W spotkaniu wystąpili między innymi:
- Anna Grzech z Marcopolu, która opowiedziała o pierwszych krokach w zarządzaniu doświadczeniami klientów – problemy, wyzwania, efekty.
- Karolina Sielska -Bielska z Symfonii, która opowiedziała o tym, jak CX Manager może zaangażować firmę do koncentracji na kliencie
- Piotr Gołąbek z ING Polska, który opowiedział o dokonywaniu właściwych wyborów – czyli o zwiększaniu skuteczności CX.
- Radek Matuszewska z Groupe SEB, który opowiedział o tym, jak budować kulturę odpowiedzialności za pracownika, klienta oraz organizację.
- Anna Gruszczyńska z OLX, która opowiedział o tym jak od empatii przejść do zbudowania koncentracji na kliencie i pracowniku.
- Aleksandra Gorbacz z Nationale Nederlanden Polska, która opowiedziała o blaskach i cieniach wykorzystywania niezamówionego głosu klienta.
- Aneta Pruk z Vision Express, która opowiedziała o tym, czy NPS wystarczy w budowaniu jakości obsługi klienta.
- Marek Wajda z Ultimo, który opowiedział o personalizacji doświadczeń klienta i o tym, jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę.