29 listopada będzie miała miejsce konferencja o nazwie X SUMMIT Customer & Employee Experience Conference, w czasie której prelegenci przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tego, jak dbać o doświadczenia klientów i pracowników.
WYKŁAD
W czasie konferencji 29 listopada wystąpi Marta Bryła-Gozdyra, która poruszy temat związany z przywództwem i rolą kadry zarządzającej w budowaniu kultury skoncentrowanej na kliencie. Opowie o tym, jak styl zarządzania oraz przywództwo wpływa na skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników.
WARSZTAT
30 listopada chętnych zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach, w czasie których uczestnicy będą projektować program działań mających na celu angażowanie menadżerów różnych szczebli w budowaniu kultury zorientowanej na klienta i pracownika.
Warsztat jest skierowany zarówno do osób, które zaczynają swoją przygodę z Customer Experience i Employee Experience, jak i do doświadczonych CX-owców.
Zapraszamy!
Więcej informacji i zapisy: https://www.xsummit.pl