X SUMMIT Customer & Employee Experience Conference

29 listopada będzie miała miejsce konferencja o nazwie X SUMMIT Customer & Employee Experience Conference, w czasie której prelegenci przedstawią najlepsze praktyki dotyczące tego, jak dbać o doświadczenia klientów i pracowników.

WYKŁAD

W czasie konferencji 29 listopada wystąpi Marta Bryła-Gozdyra, która poruszy temat związany z przywództwem i rolą kadry zarządzającej w budowaniu kultury skoncentrowanej na kliencie. Opowie o tym, jak styl zarządzania oraz przywództwo wpływa na skuteczne zarządzanie doświadczeniami klientów i pracowników. 

WARSZTAT

30 listopada chętnych zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach, w czasie których uczestnicy będą projektować program działań mających na celu angażowanie menadżerów różnych szczebli w budowaniu kultury zorientowanej na klienta i pracownika.

Warsztat jest skierowany zarówno do osób, które zaczynają swoją przygodę z Customer Experience i Employee Experience, jak i do doświadczonych CX-owców.

Zapraszamy!

Więcej informacji i zapisy: https://www.xsummit.pl

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.