X Summit – największa konferencja Customer & Employee Experience

Everbe ma przyjemność być partnerem merytorycznym tegorocznej i drugiej już edycji konferencji X SUMMIT – największej w Polsce konferencji Customer i Employee Experience.

Jednocześnie Marta Bryła-Gozdyra poprowadzi prelekcję „Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń pracowników. Od czego zacząć, jak to zrobić, jakich błędów nie popełnić.”

Konferencja będzie miała miejsce 28 listopada i będzie realizowana w czterech blokach tematycznych:

I. Customer Experience
II. Employee Experience + Kultura organizacyjna
III. Zarządzanie głosem klienta

IV. Narzędzia CXM

PLAN KONFERENCJI:

CUSTOMER EXPERIENCE 

10:10-10:30 Pierwsze kroki w zarządzaniu doświadczeniami klientów – problemy, wyzwania, efekty. Anna Grzech, Strategy Business Manager w Markopol 

10:30-10:50 Jak CX Manager może zaangażować firmę do koncentracji na kliencie. Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Symfonia 

10:50-11:10 O dokonywaniu właściwych wyborów – czyli jak wejść ze skutecznością CXa na wyższy poziom? Piotr Gołąbek, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klienta w ING 

11:10-11:35 PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Customer Experience 

EMPLOYEE EXPERIENCE + KULTURA ORGANIZACYJNA 

12:05-12:25 Employee Experience – rola w organizacji, wpływ na biznes, zespół i innowacyjność. Ewa Wolska, Dyrektor Customer Experience Management & Marketingu B2B w Grupie Pracuj 

12:25-12:45 Kultura organizacyjna – jak zbudować kulturę odpowiedzialności za pracownika, klienta oraz organizację. Radek Matuszewski, Prezes Groupe SEB Polska (marki Tefal, KRUPS i WMF) 

12:45-13:05 Od empatii do zbudowania koncentracji na kliencie i pracowniku – strategia EX. Anna Gruszczyńska, Global Head of Employee Experience, OLX 

13:05-13:30 PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Employee Experience 

ZARZĄDZANIE GŁOSEM KLIENTA

14:30-14:50 Wykorzystanie VoC w doskonaleniu CX – Jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, wykorzystanie głosu niezamówionego. Aleksandra Gorbacz, Customer Experience Director w Nationale-Nederlanden Polska 

14:50-15:10 Czy NPS wystarczy w budowaniu jakości obsługi klienta? O NPS i innych wskaźnikach. Aneta Pruk, Senior Marketing Manager, Vision Express 

15:10-15:30 Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę? Marek Wajda, Head of Digital Service & Customer Experience w ULTIMO 

15:30-15:55 PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Zarządzanie Głosem Klienta 15:55-16:25 Przerwa kawowa 

NARZĘDZIA CXM

16:25-16:45 Wykorzystanie metodyki Design Thinking w projektach CX i EX. Joanna Hirsz, Dyrektor zarządzająca w GCE Consulting 

16:45-17:05 Podróż klienta – mapowanie i wykorzystanie jej w biznesie. Aleksandra Jagiełło-Bono i Marta Łukawska-Daruk, Partnerki zarządzające w CustomerMatters 

17:05-17:25 Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń pracowników. Od czego zacząć, jak to zrobić, jakich błędów nie popełnić. Marta Bryła-Gozdyra, Konsultant & Mentor, Human Experience Management, dyrektor zarządzający w EVERBE 

17:25-17:50 PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Narzędzia CXM 

Więcej informacji:

Strona konferencji: www.xsummit.pl

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.