Zmianę kultury organizacyjnej na prokliencką trzeba zacząć… od siebie

W #5, wrześniowo-październikowym magazynie Customer Experience Manager ukazał się artykuł, pt. Zmianę kultury organizacyjnej na prokliencką trzeba zacząć… od siebie”.

W artykule poruszamy temat, od którego wielu z profesjonalistów od budowy proklienckich marek oraz liderów organizacji ucieka. Wszyscy chcą budować klientocentryczne, odróżniające się od konkurencji i silne marki. Jednak większość z nas wymaga tego, by zmieniło się wszystko poza nami. I dzieje się tak z różnych powodów (o czym jest mowa w artykule). Tymczasem transformacja w klientocentryczną organizację wymaga czasu, modyfikacji dotychczasowego sposobu działania, całkowitego porzucenia, nabycia nowych lub zmiany dotychczasowych nawyków i praktyk. 

Zmiana boli, nie obędzie się bez wysiłku wszystkich – w tym nas samych – osób wspierających tę zmianę oraz wszystkich liderów w organizacji. Nie zbudujemy silnej marki, jeśli, nie zbudujemy silnej kultury organizacyjnej. Nie zbudujemy silnej kultury organizacyjnej bez spójnych zachowań i odpowiednich postaw menadżerów.

W artykule przeczytacie między wypowiedzi Bartosza Łopińskiego z Billennium oraz Karola Turka z Groupe SEB o tym, jak silna kultura pozwoliła im przejść przez okres turbulencji w czasie covidowej epidemii.  Zainteresowanych odsyłamy lektury magazynu Customer Experience Manager:-)

Link do prenumeraty: https://cxstore.pl/prenumerata-customer-experience-manager

Może Cię to zainteresuje

26.01.2024

Akademia Customer Experience

Już w w kwietniu rusza kolejna Akademia Customer Experience Management. Uczestnicy w czasie 15 spotkań...

26.01.2024

Human Leadership – model przywództwa na 2024 rok

KLIENCI I PRACOWNICY RZĄDZĄ Koniec 2023 roku to moment, w którym  rynkiem i firmami rządzą i...

16.01.2024

Trendy ’24 w Customer Experience Management

Customer ExperienceCustomer Experience Managementkutura organizacyjna Przed nami nowy rok 2024, który będzie kolejnym rokiem  pod znakiem...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.