W #5, wrześniowo-październikowym magazynie Customer Experience Manager ukazał się artykuł, pt. Zmianę kultury organizacyjnej na prokliencką trzeba zacząć… od siebie”.
W artykule poruszamy temat, od którego wielu z profesjonalistów od budowy proklienckich marek oraz liderów organizacji ucieka. Wszyscy chcą budować klientocentryczne, odróżniające się od konkurencji i silne marki. Jednak większość z nas wymaga tego, by zmieniło się wszystko poza nami. I dzieje się tak z różnych powodów (o czym jest mowa w artykule). Tymczasem transformacja w klientocentryczną organizację wymaga czasu, modyfikacji dotychczasowego sposobu działania, całkowitego porzucenia, nabycia nowych lub zmiany dotychczasowych nawyków i praktyk.
Zmiana boli, nie obędzie się bez wysiłku wszystkich – w tym nas samych – osób wspierających tę zmianę oraz wszystkich liderów w organizacji. Nie zbudujemy silnej marki, jeśli, nie zbudujemy silnej kultury organizacyjnej. Nie zbudujemy silnej kultury organizacyjnej bez spójnych zachowań i odpowiednich postaw menadżerów.
W artykule przeczytacie między wypowiedzi Bartosza Łopińskiego z Billennium oraz Karola Turka z Groupe SEB o tym, jak silna kultura pozwoliła im przejść przez okres turbulencji w czasie covidowej epidemii. Zainteresowanych odsyłamy lektury magazynu Customer Experience Manager:-)
Link do prenumeraty: https://cxstore.pl/prenumerata-customer-experience-manager