
18.04.2025
Wesołych Świąt!
18.04.2025
Wesołych Świąt!
10.04.2025
4 spotkanie X Summit – największej konferencji CX/EX
03.03.2025
Czy ocena roczna to zło konieczne i przeżytek czy użyteczne narzędzie w praktyce działów HR?
11.02.2025
O tym, czy jest sens tworzyć sens w pracy piszemy w EX Manager
28.12.2024
20 ŻYCZEŃ NA 2025 ROK
19.11.2024
Moment prawdy w zarządzeniu doświadczeniami klientów – wywiad z Martą Bryłą-Gozdyrą
25.09.2024
Dołącz do Akademii CXM i skutecznie przeprowadź swoją firmę przez transformację
24.09.2024
Przywództwo skupione na Employee Experience
18.09.2024
We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów
18.09.2024
W najnowszym numerze Employee Experience Manager piszemy o hierarchicznych silosach