28.12.2024
20 ŻYCZEŃ NA 2025 ROK
28.12.2024
20 ŻYCZEŃ NA 2025 ROK
19.11.2024
Moment prawdy w zarządzeniu doświadczeniami klientów – wywiad z Martą Bryłą-Gozdyrą
25.09.2024
Dołącz do Akademii CXM i skutecznie przeprowadź swoją firmę przez transformację
24.09.2024
Przywództwo skupione na Employee Experience
18.09.2024
We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów
18.09.2024
W najnowszym numerze Employee Experience Manager piszemy o hierarchicznych silosach
10.09.2024
VII edycja GFKM Leadership Conference: Kierunek Dobrostan
15.07.2024
Strategia Customer Experience Management
08.07.2024
Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę
24.05.2024
Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager