Publikacje

25.09.2024

Dołącz do Akademii CXM i skutecznie przeprowadź swoją firmę przez transformację

W przesłaniu CX Day w 2024 roku  „Good CX delivers better outcomes for customers, employees, and...

24.09.2024

Przywództwo skupione na Employee Experience

Kilka dni temu zakończyła się VII edycja konferencji GFKM Leadership, która odbywała się w Gdańsku....

18.09.2024

We wrześniowo-październikowym magazynie CX Manager piszemy o emocjach z perspektywy doświadczeń klientów

Jednym z fundamentalnych celów każdej marki jest stworzenie silnej więzi z konsumentami. Bez umiejętności zbudowania...

18.09.2024

W najnowszym numerze Employee Experience Manager piszemy o hierarchicznych silosach

W świecie zarządzania, również w kontekście budowania skoncentrowanej na kliencie kultury organizacyjnej, najczęściej mówi się...

10.09.2024

VII edycja GFKM Leadership Conference: Kierunek Dobrostan

Serdecznie zapraszamy na VII edycję GFKM Leadership Conference, która odbędzie się 20 września 2024 roku...

15.07.2024

Strategia Customer Experience Management

Dla większości osób pracujących w organizacjach, czy to prywatnych, czy państwowych, posiadanie: strategii organizacji, strategii...

08.07.2024

Na MIT Sloan Management Review Polska piszemy o spójności doświadczeń i dotrzymywaniu obietnic przez markę

Spełnianie obietnic przez markę ma bardzo duży wpływ na doświadczenia klientów oraz ich zaangażowanie. Świat...

24.05.2024

Raport Employee Experience w Polsce 2023r. w majowo-czerwonym numerze Employee Experience Manager

W majowo-czerwcowym numerze magazynu Employee Experience Manager został opublikowany artykuł z wybranymi informacjami najnowszego raportu...

22.05.2024

Sympozjum naukowe na Wydziale Nauk Społecznych 

22 maja 2024 roku mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Sympozjum naukowym poświęconym Współczesnym koncepcjom i metodom...

13.05.2024

Raport Employee Experience 2023

Everbe we współpracy z głównym partnerem raportu Pracuj.pl zaprasza do zapoznaniem się z raportem dotyczącym...

MENU

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.