Rozwiązania

Customer Experience

Monitoring głosu klienta

Wsłuchiwanie się w głos klienta jest kluczowe dla zbudowania proklienckiej organizacji.

W Everbe strategię zbierania głosu klienta opieramy o Customer Journey oraz te elementy, które są ważne dla klientów i w największy sposób wpływają na ich zaangażowanie i lojalność. Analizujemy nie tylko NPS (Net Promoter Score), ale przede wszystkim te czynniki, które mają rzeczywisty wpływ na lojalność klientów. Wskaźnik wysiłku, jakim jest Customer Effort Score (CES) pokazuje jak dużo energii i czasu musi włożyć klient, by zrealizować cel związany z marką. Promise Index Gap (PI) pokazuje, czy i w jaki sposób marki spełniają obietnice, które dają klientom.

Wspólnie z naszymi klientami przygotowujemy strategie zbierania głosu klienta oraz pracownika. Opracowujemy system związany z udzielaniem informacji zwrotnej i odpowiednim zarządzaniem nią w organizacji (Close the Loop Management).

Przy wykorzystaniu aplikacji do zbierania głosu klienta analizujemy jaki wpływ na wyniki firmy ma głos klientów. Częstotliwość zbierania głosu klienta dostosowujemy do potrzeb organizacji oraz sposoby, w jaki klienci korzystają z jej usług i produktów. Wprowadzenie monitoringu i zarządzania głosem klienta wprowadza firmą na drogę ciągłego doskonalenia. Pozwala efektywniej zdobywać i utrzymywać klientów oraz wspiera rozwój i buduje przewagę konkurencyjną organizacji.

Chcesz zbudować organizację skoncentrowaną na kliencie – skontaktuj się z nami: porozmawiajmy@everbe.pl


Może Cię to zainteresuje

Bądźmy w kontakcie