Rozwiązania

Customer Experience

Strategia Customer Experience

Znane powiedzenie mówiące o tym, że jeśli  znasz cel, to łatwo będzie ci tam dojść jest wystarczającą motywacją do tego, by firma, która chce stać się prokliencką marką rozpisała tę drogę krok po kroku.

Zaczynamy od określenia unikalnego pozycjonowania marki. Wartościowa dla klientów marka odróżnia się pozytywnie od konkurencji oraz oferuje klientom unikalne doświadczenia.  To marka, która daje klientom wartość która ma dla nich znaczenie.  

Stosując m. innymi badania pozycjonowania oraz badana projekcyjne określamy obecny wizerunek i cechy marki w oczach klientów oraz wskazujemy te elementy, które  są ważne dla klientów. 

Następnie wspieramy naszych klientów w zaprojektowaniu strategii i taktyki implementacji zarządzania doświadczeniami klientów oraz transformacji organizacji w prokliencką. Współpracujemy  z zespołami roboczymi  składającymi się z przedstawicieli wszystkich działów lub w przypadku mniejszych firm angażując w miarę możliwości wszystkich pracowników.

W warsztatach projektowania strategii przybieramy rolę facylitatora całego procesu lub uczestniczymy w nim jako konsultant.

Wynikiem warsztatów strategicznych jest strategia i plan wdrożenia Customer Experience Management przygotowane krok po kroku. 

Chcesz zbudować organizację skoncentrowaną na kliencie – skontaktuj się z nami: porozmawiajmy@everbe.pl

Może Cię to zainteresuje

Bądźmy w kontakcie